جاجرم- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از استخدام ۱۳۰۰ نفر در آموزش پرورش استان در سال جاری خبر داد.

۱۳۰۰ نفر در آموزش و پرورش خراسان شمالی استخدام خواهند شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، براتعلی حاتمی صبح یک شنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران آموزش و پرورش خراسان شمالی در جاجرم گفت:به لطف خدا و همت دولتمردان دولت یازدهم و تلاشهای مسولین استانی در سال ۹۶ تعداد ۱۳۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش خراسان شمالی خواهند شد.

وی افزود: از این تعداد ۴۸۸ نفر جذب مراکز تربیت معلم و ۸۳۷ نفر لیسانسه از طریق ماده ۲۸ استخدام خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطر نشان کرد:این تعداد سه برابر ظرفیت استخدامی کشوری است که به همت مسولین استانی و رایزنی های با وزارتخانه انجام شده که خوشبختانه با توجه به محرومیت استان گام بزرگی برداشته شده است.

حاتمی افزود: خوشبختانه با رویکرد مناسب وزارتخانه نسبت به استان خراسان شمالی در سه سال گذشته موفق به جذب ۲۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش استان شده ایم که امیدواریم این فعالیتها جهت رشد و اعتلای استان مثمر الثمر واقع شود.

وی در ادامه به جایگاه مناسب اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در کشور اشاره کرد و گفت:خوشبختانه آموزش و پرورش خراسان شمالی در کشور از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است چنانکه در سنوات قبل در بین ۳۱ استان کشور در جایگاه دهم قرار داشتیم و در ارزیابی های جدید وزارتخانه در رتبه ۴ قرار گرفته ایم که باز هم باید برای ارتقا این جایگاه تلاش کنیم تا بتوانیم آموزش و پرورش خراسان شمالی را به جایگاه خود برسانیم.

حاتمی در ادامه خاطر نشان کرد:با توجه به وظیفه خطیر وسنگین معلمان در جامعه نیازمند کمک همه ادارات و دستگاه های اجرایی هستیم که امیدواریم مدیران و مسولان دستگاه ها بیش از پیش با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.