رئیس مجلس ملی پاکستان با اشاره به وضعیت روابط ایران و پاکستان گفت: امیدواریم که مسلمانان نسبت به کشتار بی رحمانه در کشمیر واکنش نشان دهند و امیدواریم که در این خصوص از سوی ایران و امت اسلام شاهد توجه باشیم.

مسلمانان نسبت به کشتار بی رحمانه در کشمیر واکنش نشان دهند

به گزارش قدس آنلاین، سردار ایاز صادق و هیات همراه جمعه شب در دیدار با آیت الله اعرافی امام جمعه قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد گفت: حضور دانش پژوهان از کشورهای اسلامی در ایران مایه مباهات است،

وی با اشاره به وضعیت روابط ایران و پاکستان در گذشته بیان کرد: بین ایران و پاکستان در مهمان نوازی روابط خوبی حاکم است ولی وضعیت روابط در عرصه اقتصادی و اجتماعی مطلوب نیست.

رئیس مجلس ملی پاکستان با بیان اینکه در پاکستان اخیرا دو بندر خواهر خوانده اعلام شده‌اند، بیان کرد: می‌توان چنین طرحی را بین شهرهای ایران اجرا کرد.

ایاز صادق با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان ایرانی به پاکستان نیز امری ضروری است گفت: حضور دانشجویان ایرانی در آکادمی های نظامی پاکستان می تواند تاثر مثبتی در روابط دو کشور ایجاد شود.

وی اضافه کرد: در 23 مارس قرار است که یک رژه نظامی با حضور کشورهای چین، ترکیه و عربستان برگزار شود و امیدواریم شاهد حضور ارتش ایران در این مراسم باشیم.

رئیس مجلس ملی پاکستان اتحاد پاکستان و ایران را دارای پیامی مهم برای دشمنان دو کشور دانست و تاکید کرد: امیدواریم که مسلمانان نسبت به کشتار بی رحمانه در کشمیر واکنش نشان دهند و امیدواریم که در این خصوص از سوی ایران و امت اسلام شاهد توجه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.