سرمربی تاتنهام با وجود شکست برابر چلسی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت و تاکید کرد به زودی زمان قهرمانی‌های تیم او نیز از راه می‌رسد.

پوچتینو: زمان قهرمانی ما هم خواهد رسید/ شایسته نتیجه بهتری مقابل چلسی بودیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی اکسپرس، در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس تیم‌های تاتنهام و چلسی به مصاف هم رفتند که چلسی با حساب چهار بر دو موفق به شکست حریف شد. این دو تیم در لیگ برتر انگلیس هم رتبه‌های اول و دوم را در اختیار دارند و برای قهرمانی می‌جنگند.

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: سخت است که این شکست را تفسیر کنم. بعد از پنج دقیقه دروازه‌ ما باز شد. بعد از گل، توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و بهتر از حریف ظاهر شدیم. گل تساوی را به ثمر رساندیم اما پنالتی‌ بچگانه به حریف دادیم. البته باید بگویم پنالتی‌ درست نبود. در نیمه دوم شخصیت تیمی خود را نشان دادیم و بسیار خوب ظاهر شدیم.

او ادامه‌ داد: به عملکرد شاگردانم افتخار می‌کنم. بار دیگر شخصیت تیمی خود را نشان دادیم. برابر تیمی توپ و میدان را در اختیار داشتیم که بسیار آماده است و در صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ جزیره جای دارد. چلسی را مجبور کردیم که به ضد حملات رو بیاورد.

سرمربی تاتنهام در پایان سخنانش گفت‌:  بهتر از چلسی عمل کردیم و شایسته نتیجه‌ بهتری هم بودیم. احساس ناامیدی و ناکامی می‌کنم. باید نتیجه‌ دیگری رقم می خورد. با این حال باید آرام باشیم چراکه دیدارهای بسیار حساسی پیش‌رو داریم. بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. اهداف بزرگی در سر داریم. لحظه دستیابی ما به جام هم خواهد رسید. مهم این است که تیم آماده و سر حال داشته باشیم که آماده قهرمانی در رقابت‌های مختلف باشد. به کمی زمان نیاز داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.