​ایلام- مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام گفت: نمایشگاه کتاب با ۳۰ هزار جلد در ایلام برپا شد.

نمایشگاه کتاب در ایلام با ۳۰ هزار جلد کتاب برپا شد

به گزارش قدس آنلاین، اکبر امیدی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه کتاب ایلام با ۳ هزار عنوان کتاب برای علاقه مندان برپا شده است، اظهارداشت: این نمایشگاه به مدت ۲۰ روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام دایر است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۳ هزار عنوان کتاب در قالب ۳۰ هزار جلد کتاب ارائه می‌شود، افزود: کتاب‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه در قالب و موضوعات مختلف تاریخی، ادبیات، رمان، کودک و نوجوان، مذهبی، پزشکی و روانشناسی است.

مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام با اشاره به ارائه کتب این نمایشگاه با ۵۰ درصد تخفیف برای علاقه مندان و دوستداران کتاب، خاطرنشان ساخت: علاقه‌مندان می توانند برای خرید و تهیه کتاب از ۹ اردیبهشت تا ۲۹ اردیبهشت همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ به محل نمایشگاه مراجعه کنند.

اکبر امیدی کتاب را یکی از پراهمیت‌ترین ابزارها در راستای ایجاد توسعه و بسترساز پیشرفت هر جامعه‌ای دانست و بیان داشت: هر جامعه‌ای که سرانه مطالعه بیشتری داشته باشد، در مسیر توسعه قرارگرفته و موجب مصونیت افراد جامعه از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با بیان این مطلب که برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در طول سال برای علاقه‌مندان و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه اهمیت بسیاری دارد، یادآور شد: تلاش می‌شود در راستای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه در سطح شهرستان ایلام در ایام مختلف نمایشگاه‌های کتاب برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.