​ایلام- مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: بهره برداری کامل از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام، به اعتبارات ملی نیاز دارد.

بهره برداری از ورزشگاه ایلام نیازمند پرداخت اعتبارات ملی است

بهروز حیدرزاده روز یک شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه دو سال است که اعتبارات این پروژه که می بایستی از محل اعتبارات ملی تأمین می شد، پرداخت نشده است، اظهارداشت: پیمانکار قبلی این پروژه غیر بومی بوده که تعهدی نسبت به پروژه نداشته و با رایزنی با شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور، پیمانکار بومی تکمیل آن را بر عهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مسیر دسترسی به این ورزشگاه کاملاً غیرمهندسی است، افزود: این مسیر در سیل دو سال گذشته تخریب شده ولی با وجود گذشت دو سال، این مسیر هنوز بهسازی نشده و شهرداری ایلام بایستی سریعتر اقدام به بهسازی آن کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام مشکل تأمین آب آشامیدنی استادیوم ۱۵ هزار نفری را عمده مانع بهره برداری کامل آن عنوان و تصریح کرد: در سال گذشته شرکت آب و فاضلاب هزینه اخذ اشتراک آب آشامیدنی ورزشگاه را ۴۸۰ میلیون تومان اعلام کرد که در سال جاری این میزان را به ۸۰۰ میلیون تومان افزایش داده که رقم بسیار چشمگیری است و لازم است شرکت آبفاش در این راستا همکاری لازم را داشته باشد.

بهروز حیدرزاده به نصب کاملاً تمامی تأسیسات آبرسانی و گازرسانی به ورزشگاه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بعلت عدم دسترسی این منطقه از شهر ایلام به شبکه گازرسانی، استادیوم با مشکل گازرسانی مواجه بوده که برای رفع این مشکل همکاری شرکت گاز استان را می طلبد.

وی با اشاره به بهره برداری و استفاده ورزشکاران ایلامی از پیست تارتان این مجموعه، بیان داشت: در صورت بهره برداری کامل از این مجموعه، هیئت های مختلف ورزشی در این مکان استقرار خواهند یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام همکاری تمامی دستگاه های ذی ربط برای تکمیل این پروژه را ضروری دانست و یادآور شد: مجمع نمایندگان استان و مدیران ارشد استان بایستی برای رفع مشکل اشتراک آب و گاز ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام پیگیری لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.