اهواز- سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در آیین تجلیل از جانبازان و فرزندان شهید با بیان اینکه دفاع مقدس پاسخ به یک جنگ ناخواسته و دفاع از کشور بود  و مردم ایران در جنگ تحمیلی به تنهایی در مقابل عراق متجاوز که تمام ابرقدرت های جهان پشتیبانی کردند، گفت: مردم با مظلومیت تمام در یک جنگ نابرابر از از کشور دفاع کردند.

دفاع مقدس پاسخ به یک جنگ ناخواسته و دفاع از کشور بود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، نبی اله خون میرزائی در مراسم تقدیراز خانواده شهدا و جانبازان و اهدای مدالهای قهرمان دو و میدانی ۴۰۰ متر خوزستانی که ظهر دوشنبه درمحل این فرمانداری برگزارشد، اظهارکرد: این فداکاری ها و یکدلی مردم در هفته اول سرنوشت جنگ را مشخص کرد و این مظلومیت را با رهبری امام خمینی(ره) به یک فرصت تبدیل کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) جنگ تحمیلی را به عنوان یک نعمت برای کشورمان خواند به این دلیل که ما در این جنگ تجربه و دستاوردهای خوبی بدست آوردیم.
سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: ما باید از این درس و تجربه ای که از خون این شهیدان و فداکاری رزمندگان بدست آمد به خوبی پاسداری کنیم و قدردان خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و فداکاران و همچنین قدردان یادگاران دفاع مقدس باشیم.
درپایان این مراسم از سوی خون میرزائی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز، از جمعی از جانبازان و فرزندان شهید با اهدای لوح سپاس تجلیل شد و همچنین ۵ مدال رضابوعذار قهرمان آسیا ۴۰۰ متر ایران به خانواده های شهدا وجانبازان این ارگان اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.