یزد - قائم مقام کمیته امداد استان یزد گفت : تهیه جهیزیه در استان یزد هزینه بالایی برای خانواده ها در بر دارد، حدود ۲۰۰ دختر تحت حمایت در آستانه ازدواج در شهرستان یزد نیازمند حمایت خیران برای تامین جهیزیه هستند.

۲۰۰ دختر تحت حمایت در آستانه ازدواج نیازمند حمایت خیران هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کمیته امداد، رضا زارع زاده مهریزی، در مراسم جشن گلریزان برای تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت اظهارداشت: اینکه برگزاری جشن گلریزان در زورخانه علاوه بر گسترش فرهنگ پهلوانی و مرام جوانمردی، گوشه ای از شکوه ملی ایرانیان و درفش فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را به نمایش در می آورد .

وی  افزود: اولین مرحله از سنت حسنه گلریزان با هدف تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان یزد با مشارکت و همراهی هیئت پهلوانی و زورخانه ای یزد برگزار شد.

زارع زاده با بیان اینکه سرانه پرداختی کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت ۴۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: تهیه جهیزیه در استان یزد هزینه بالایی برای خانواده ها در بر دارد، حدود ۲۰۰ دختر تحت حمایت در آستانه ازدواج در شهرستان یزد نیازمند حمایت خیران برای تامین جهیزیه هستند.

وی خاطر نشان ساخت: مردم نیکوکار استان یزد در سال گذشته پنج میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال (نقد و کالا) در قالب طرح کوثر( تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند) به کمیته امداد اهدا کردند.

معاون کمیته امداد  با بیان اینکه هم اکنون حدود ۲۴ هزار خانوار تحت حمایت با جمعیت ۳۹ هزار و ۲۶۰ نفر از خدمات تک و چند خدمتی کمیته امداد استان یزد استفاده می کنند، تصریح کرد:  بیش از ۱۶ میلیارد ریال کمک هزینه تامین جهیزیه و هدیه ازدواج سال گذشته به ۷۰۰ مددجوی تحت حمایت و نیازمند موردی غیر تحت پوشش پرداخت شده است .

شایسته ذکر است؛ بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در مراسم جشن گلریزان برای تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد از سوی خیران و مسئولان به این نهاد اهداء شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.