شهرکرد- همزمان با سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و به مناسبت روز معلم، آیین بزرگداشت مقام معلم و استاد، با حضور رییس دانشگاه شهرکرد و جمعی از مسئولین و اساتید برگزار شد.

آیین بزرگداشت مقام معلم و استاد در دانشگاه شهرکرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رییس دانشگاه شهرکرد در آئین این مراسم  ضمن گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری  گفت: دانشگاه ها باید به سمت کار آفرینی بروند و اکو سیستم کار آفرینی باید تشکیل بشود که در این راستا دانشگاه شهرکرد در راستای تاسیس  مرکز کارآفرینی، ایجاد مرکز آپا و کشت گیاهان دارویی و گل محمدی گام برداشته است.

شایان شامحمدی در ادامه تولید سرانه مقاله دانشگاه شهرکرد در سال ۱۳۹۵ را ۳ و ۵۶ صدم عنوان کرد و گفت : این حرکت به همت اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی محقق شده است.

وی افزود: یکی از افتخارات سال گذشته ارتقاء دانشگاه شهرکرد به رتبه ۲۶ در میان۷۴ دانشگاه جامع کشور بوده است.

در ادامه این مراسم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم  رهبری در دانشگاه نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به بیان روایتی از امام علی (ع) پرداخت و گفت: علم سلطان است، مایه اقتدار است و کسی که به آن دست یابد می توانند اقتدار خود را به رخ دیگران بکشاند و کسی که به آن دست پیدا نکند  ناتوان خواهد بود.

حجت الاسلام سعید صفی علم را وسیله پیشرفت دانست و دانشگاه ها را مهمترین مرکز در نظام اسلامی جهت تربیت نیرو های جوان و انقلابی دانست و گفت: مدیران آینده کشور در دانشگاه ها تربیت می شوند و آینده کشور به دست کسانی است که در دانشگاه ها به تحصیل مشغولند و اگر مدیران خوبی تربیت نشوند آینده کشور به خطر می افتد.

گفتنی است: در پایان این برنامه، از اعضای هیأت علمی دانشگاه شهرکرد که در سال ۱۳۹۵به رتبه استادی و دانشیاری  ارتقا پیدا کرده بودند و همچنین منتخبین ایثارگرو آموزشی با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.