بردسکن- رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران بردسکن گفت: در سفر سال ۹۴ استاندار به بردسکن و بازدید وی از سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی گلزار شهدا قول داد ۷۵ میلیون تومان به این پروژه تخصیص دهد.

 استانداری در پروژه فرهنگی گلزار شهدای بردسکن به تعهدات خود عمل نکرد

حسین سلیمانیان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: استاندار قول داد در صورتی  که بنیاد شهید و امورایثارگران استان از مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای  اجرای این پروژه ۵۰درصد آن را  تخصیص دهد استانداری نیز ۷۵ میلیون تومان دیگر آن را تخصیص می دهد.

سلیمانیان افزود: بنیاد شهید استان  ۷۵ میلیون تومان سهم خود را پرداخت کرد ولی استانداری با گذشت دوسال از مصوبه خود هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است و عملیات اجرایی پروژه را متوقف کرد.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران بردسکن اظهارداشت: کلنگ این پروژه سال ۸۲ به زمین زده شد و عملیات اجرایی آن از سال ۸۴ آغاز شد که به دلیل نبود اعتبار  ۱۲ سال بود که در حد فنداسیون رها شده بود.

 سلیمانیان مساحت این پروژه را هزار و ۲۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: طبق برآورد کارشناسان برای تکمیل این پروژه ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که می طلبد در کمیته برنامه ریزی شهرستان به این مهم توجه ویژه ای شود.

وی اظهارداشت: درحال حاضر این پروژه از یک پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است که امید است با تدابیر اتخاذ شده  ردیف خاص اعتباری برای این پروژه تعریف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.