رشتخوار - عضو شورای شهر رشتخوار وضعیت اشتغال در شهرستان رشتخوار را نامطلوب عنوان کرد و گفت: در هر خانواده ای حداقل دو یا سه نفر فوق دیپلم ولیسانس بیکار وجود دارد و این روز ها آمار بیکار فارغ التحصیلان دانشگاهی در این شهرستان بالا رفته است که نیاز به اشتغال و کار دارند.

وضعیت اشتغال در شهرستان  رشتخوار نامطلوب است

به گزارش قدس آنلاین، محمد چوپی در جمع مسئولان شهرستان رشتخوار عصر یکشنبه در فرمانداری، با اشاره به وضعیت بحرانی آب‌های زیر زمینی  گفت: کشاورزی در رشتخوار این شهرستان از وضعیت و جایگاه خوبی برخوردار نیست، که راه اندازی صنایع فولاد و  مجتمع‌های فولادی  می تواند در این شهرستان یقینا کمک شایانی به بحث ایجاد اشتغال با فراهم شدن ۵ هزار شغل رقم بخورد.
وی در ادامه خواستار رسیدگی و توجه ویژه مسئولین استانی نسبت به رفع مشکل چندین ساله شهرک فرهنگیان در این شهرستان شد و افزود: با توجه به حل شدن مشکلات زیر ساختی همانند آب، برق، گاز، اما هنوز حدود ۷ هکتار از اراضی این شهرک در محدوده شهر قرار نگرفته که این موضوع نیازمند توجه مسئولین و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  است.

وی مهمترین مشکلات شهرستان دو بانده نشدن محور رشتخوار به تربت حیدریه و افزایش تصادفات مرگبار در این محور ذکر کرد و گفت: جاده رشتخواربه  خواف و رشتخوار به  تربت حیدریه به جاده مرگ معروف  شده است، که متاسفانه هر روز شاهد تصادفاتی خونین  در این مسیر پرتردد هستیم که توجه ویژه مسئولین در استان را می‌طلبد.

خالقداد عرب فرماندار رشتخوار هم در این جلسه با توجه به قرار گرفتن در آستانه ۲۹ اردیبهشت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در کشور گفت: ۲۹ اردیبهشت جشن بزرگ ایرانیان عزیز و برگ زرینی دیگر در کارنامه پرافتخار جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد.
وی با اشاره به آمادگی کامل شهرستان رشتخوار در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات گفت: مردم گرانقدر ایران اسلامی همواره می‌دانند عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای رقم خواهد خورد.
فرماندار رشتخوار با تاکید بر فعالیت ۵۱ شعبه ثابت و سیار در انتخابات ۲۹ اردیبهست در این شهرستان یادآور شد: شهرستان رشتخوار دارای ۴۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن است که از این تعداد ۲ هزار نفر رأی اولی هستند و ۸۶۸ نفرعوامل اجرایی کار نظارت و برگزاری انتخابات را در این شهرستان بر عهده خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.