جاجرم- امام جمعه جاجرم گفت:مسولان اشتغال جوانان را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

 مسئولان اشتغال جوانان را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمد موسوی پیش از ظهر دوشنبه در بیست و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی جاجرم ضمن تبریک ولادت حضرت علی اصغر (ع)گفت:امسال با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال به بحث تولید و اشتغال می طلبد مسولین در همه ی رده های اجرایی به این نکته مهم توجه داشته و تلاش وافری برای تحقق این شعار داشته باشند.

وی افزود: برطرف کردن مشکلات اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان در جامعه باعث آرامش و امنیت مضاعف در جامعه می شود و باعث پویایی ورشد جامعه می شود.

امام جمعه جاجرم خاطر نشان کرد: روحیه کار کارمندی در جامعه یک آسیب جدی است که باید فرهنگ سازی شود تا این معظل برطرف شده و فضایی فراهم شود تا جوانان بتوانند در مشاغل کشاورزی، دامداری و صنعتی مشغول بکار شوند.

وی افزود:هر کس در توان خود باید تلاش کند تا فرهنگ تولید واشتغال در جامعه نهادینه شود تا با رشد اشتغال بتوانیم معضل بیکاری جوانان را حل کنیم.

موسوی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد وگفت:خوشبختانه میزان مشارکت مردم استان خراسان شمالی در انتخابات گذشته خوب بوده است و امیدواریم در این دوره این میزان مشارکت افزایش پیدا کند.

موسوی افزود: یکی از دلایل حضور حداکثری مردم بحث امنیت است که اولی ترین مساله کشور بوده و مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات امنیت کشور را استمرار می بخشند و باعث ناامیدی دشمنان خواهند شد.

وی افزود:در بحث انتخابات اولویت اول حضور مردم وپس از آن انتخاب اصلح است و مردم باید آگاهانه افراد اصلح را برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها  انتخاب کنند.

حجت الاسلام موسوی به در پیش بودن ماه رمضان اشاره کرد و گفت: باید با کار فرهنگی در این ایام حرمت ماه رمضان نگه داشته شود و جایگاه فرایض دینی راحفظ کنیم.

وی افزود:باید از ظرفیت های موجود در جامعه استفاده کنیم و با امر به معروف و نهی از منکر از روزه خواری در جامعه جلوگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.