یزد ـ وزیرسابق فرهنگ و ارشاد گفت: کاندیداهایی که برای انتخابات ریاست جمهوری در حال رقابت با یکدیگر هستند، عملکرد هر کدام از افراد قابل تحلیل و بررسی است و مردم به خوبی می توانند با مستندات موجود قضاوت کنند.

عملکرد هر کدام از کاندیداها قابل تحلیل و بررسی است

به گزارش قدس آنلاین ، سیدمحمد حسینی شامگاه دوشنبه در مراسم ویژه جشن روز جوان در حسینیه آقا یزداظهارداشت: با روی کار آمدن عناصر انقلابی ، دیگر عده ای نمی توانند با ایجاد رعب و وحشت و دلهره در مردم، به اهداف خود دست پیدا کنند و امیدوار به این هستیم که در انتخابات ریاست جمهوری با پیشگامی عناصر انقلابی، تحول لازم در کشور ایجاد شود.

وی افزود: برخی از کاندیداها خوراک رسانه‌های بیگانه را فراهم می کنند و متأسفانه چهره‌هایی تیره و تار از افراد متدین و مؤمن جلوه داده می‌شود و واقعا جای تاسف دارد که مطالبی دروغ و ناروا بیان شود.

حسینی با اشاره به اینکه اکنون شاهد پروژه رقیب‌هراسی هستیم، گفت: برخی کاندیداها هیچ حد و مرزی را رعایت نمی‌کنند و تازه درس اخلاق هم به جامعه می‌دهند و از اسوه‌ها و الگوها برای تواضع می‌گویند در حالی که مردم را می‌ترسانند که اگر تغییرات حاصل شود و این‌ها بیایند، چیزی جز زندان نیست.

وی در مورد عملکرد دولت یازدهم افزود: این دولت مدام شعار اعتدال می دهد اما رفتارهای او نه تنها نشانه ای از اعتدال ندارد بلکه نشانه ای از افراط نیز داردواین دولت به جای اینکه گزارش عملکرد خود را ارائه دهد مدام در حال نقد و طعنه زدن و تخریب دولت قبل است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : یکی از ادعاهای دولت مستقر بر این است که اگر اصولگراها روی کار بیاید جنگ می‌شود در حالی که اصلا آمریکا توان جنگ ندارد که اگر داشت، سالها درگیر ساقط کردن بشار اسد نبود.  

حسینی همچنین با انتقاد از سند ۲۰۳۰ که مورد انتقاد رهبری هم واقع شده است، تصریح کرد: نگاه این دولت به غرب است اما ما این را نمی‌پسندیم و معتقدیم باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.