بردسکن- امام جمعه بردسکن نگاه تشریفاتی به فرامین مقام معظم رهبری را یکی از آسیب های مدیریتی درکشور عنوان کرد.

نگاه تشریفاتی به منویات مقام معظم رهبری یکی از آسیب های مدیریتی درکشور است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در ۲۹ اردیبهشت ماه گفت:کسانی که بخواهند نگاه تشریفاتی به منویات مقام معظم رهبری داشته باشند مردم آنها را از  مسند کار برخواهند داشت.

وی عنوان کرد: حق منطقی مردم است که از رئیس جمهور آینده خود مطالبه کنند و رئیس جمور آینده نیز باید پاسخ گوی مطالبات مردم باشد.

وی یکی از مطالبات مردم را اصلاح چرخه  مدیریت اجرایی کشور و مبارزه جدی با مفاسد اداری درحوزه های مختلف  عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور آینده باید در انتخاب و چینش نیروهای خود همه ابعاد را در نظر بگیرد و کسانی را در بدنه دولت قرار دهد که از هر لحاظ سالم و به فکر خدمت کردن به مردم باشد.

امام جمعه بردسکن  اظهارداشت: متاسفانه کسانی هستند که خدمت به خود و گروه و جریان خود را به خدمت کردن به مردم ترجیح می دهند. وی اظهارداشت: امروز کسانی که مسئولیتی را    می گیرند باید خودشان را وقف خدمت کردن به مردم کنند و از هر گونه فساد و لغزش و وابستگی به گروههای ثروت و قدرت پرهیز کنند.

حجت الاسلام امینی عنوان کرد: متاسفانه برخی از مدیران برای اینکه به پست و مقام های مدیریتی بالاتری دست پیدا کنند پاچه خواری مدیران بالا دستی خود را می کنند  تا نظر آنها را جلب کنند، در صورتی که یک مدیر باید در حوزه کاری خود نگاه خدایی داشته باشد.

امام جمعه بردسکن  اعتماد نداشتن به نسل مستعد و با نشاط جوان را یکی دیگر از آفت ها و آسیب های مدیریتی برشمرد و گفت: رئیس جمهور آینده باید در عزل و نصب مدیران به نسل جوان اعتماد کند نه اینکه افرادی که سنی از آنها گذشته است  و دیگر توانایی کار را ندارند بکارگیری کند.

وی بی تفاوتی در برخی از مدیران ارشد را مورد اشاره قرار داد و گفت: این بی تفاوتی در برخی از حوزه ها باعث معطل ماندن  کارها در پیشرفت کشور  می شود.

 وی به سند ۲۰۳۰ آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: کسانی که این سند را بدون هیچ گونه تحقیق و مطالعه امضاء کرده اند باید پاسخ گوی ملت باشند چرا که این سند همانند سند کاپیتولاسیون است و مفاد آن هیچ  مشکلی را از کشور حل نمی کند. وی اظهارداشت: آنقدر مسئولان امر در این حوزه کوتاهی کردند که  رهبری وارد عمل شد و دستور توقف اجرای آن را دادند.

حجت الاسلام امینی  با بیان اینکه هنوز برخی از مدیران  جوهره و هویت حاکمیت دینی و ولایی را درک نکرده اند گفت: رئیس جمهور آینده باید به این مهم  توجه کند و مدیرانی را در بدنه دولت بکارگیری کند که در توجه ویژه به حوزه ارزش های دینی وولایی داشته باشند.

وی با اشاره به زمان تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و روستا گفت: متاسفانه  برخی از کاندیداها برای جذب آرای مردم  از وسایل و امکانات نامشروع استفاده می کنند و زیبایی های خود را به نمایش می گذارند.

وی از کاندیداها خواست بدون  هیچ گونه تخریب برنامه های خود را به مردم ارائه دهند  و مردم تصمیم نهایی را در روز ۲۹ اردیبهشت ماه خواهند گرفت و فرد و یا افراد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

حجت الاسلام امینی در خطبه اول  با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت  امام عصر (عج)  با اشاره به اینکه  یاران و منتظران واقعی امام زمان باید از آمادگی های لازم برخوردار باشند گفت: آمادگی فکری و  فرهنگی ، اجتماعی، تکنولوژی و ارتباطی، و آمادگی فردی  از مهمترین مولفه هایی است که باید منتظران  و یاران امام زمان  در هر عصر و زمانی  از آن برخوردار باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.