بیرجند-مدیر کل ثبت احوال استان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای طرح صدور کارت هوشمند ملی تاکنون بیش از۱۶۷هزارنفراز مردم استان نسبت به ثبت نام و تکمیل درخواست برای این کارت اقدام  کرده اند.

۱۶۷هزار نفر در خراسان جنوبی برای صدور کارت هوشمند ثبت نام کردند

علی پور حسین در گفت وگو با خبرنگارقدس آنلاین در بیرجند اظهار داشت: بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ کارت هوشمند ملی در فروردین ماه امسال در استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه خدمات شهروندی قابل ارائه بر بستر الکترونیک مستلزم داشتن کارت هوشمند ملی بوده است، از هم استانی هایی که تا کنون برای دریافت این کارت اقدامی  نکرده اند خواست تا هرچه سریعتر اقدام کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان خراسان جنوبی ابراز داشت: با پیگیری و اقدامات صورت گرفته، بازه اخذ درخواست تا تحویل کارت هوشمند ملی در سال جاری کاهش می یابد و متقاضیان زودتر از سال گذشته کارت خود را دریافت خواهند کرد.

پورحسین بیان کرد: واگذاری این خدمت به بخشهای خصوصی نظیر دفاتر پیشخوان نیز در سال جاری دنبال خواهد شد تا هم استانی ها بتوانند راحتتر به این امر دسترسی داشته باشند.

 مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی همچنین به صدور شناسنامه های مکانیزه اشاره کرد وگفت:در فروردین ماه امسال بیش از ۳۰۰۰ جلد شناسنامه مکانیزه در استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه صدوراین شناسنامه ها که ازضریب امنیت بالایی برخوردارمی باشد دراستان از مرز ۲۰۰ هزارجلد گذشته  است بیان کرد: ادارات ثبت احوال سطح استان آمادگی تعویض شناسنامه ها درسال جاری را نیز با قوت گذشته دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.