مدیر بخش خادمان بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به رونمایی از اساسنامه انجمن خادمان قرآن از راه‌اندازی غرفه‌ای برگرفته از سوره مبارکه «نحل» در نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

رونمایی از اساسنامه انجمن خادمان قرآن در نمایشگاه قرآن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمدرضا پورمعین مدیر بخش خادمان بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: امسال انجمن خادمان جمهوری اسلامی ایران، اساسنامه خود را در نمایشگاه قرآن رونمایی می‌کند. همچنین سایت این انجمن برای اولین بار بهره‌برداری می‌شود. 

وی با بیان اینکه گروه‌های تخصصی هشت‌گانه انجمن خادمان قرآن نیز رسما فعالیت خود را آغاز می‌کنند، افزود: در آینده نزدیک دومین مجمع خادمان قرآن برگزار می‌شود که در این همایش نمایندگان اصلی انجمن انتخاب می‌شوند.

پورمعین با اشاره به اینکه امسال تجلیل از خادمان قرآن با حضور رییس جمهور در شب ولادت امام حسن(ع) برگزار می شود، گفت: ما در نمایشگاه قرآن برای دومین سال متوالی غرفه اختصاصی برای خادمان قرآن راه‌اندازی می‌کنیم؛ در این بخش که برگرفته از سوره نحل است کتاب معرفی خادمان نیز ارائه می‌شود.

دومین مجمع خادمان قرآن قرار بود سال گذشته با حضور رئیس جمهور برگزار شود که به دلیل مشغله روحانی زمان برپایی آن به بهار امسال موکول شد و هنوز هم زمان قطعی برگزاری این همایش مشخص نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.