مشهد- فردی که با ترفندی حیله گرانه از ۱۱ مشتری عابربانک در یکی از خیابان‌های مشهد کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

کلاهبردار مشتریان عابر بانک در مشهد دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی، با اعلام این خبر گفت: یکی از شهروندان با در دست داشتن پرونده قضایی مبنی بر اینکه هنگام برداشت وجه از دستگاه عابربانک در خیابان شهید بهشتی مورد کلاهبرداری توسط فردی ناشناس قرار گرفته، به پلیس آگاهی مراجعه و خواستار پیگیری سریع موضوع شد.
سرهنگ حمید رزمخواه افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهم پرونده در خیابان شهید بهشتی مشهد از چند نفر دیگر نیز کلاهبرداری کرده است.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های موجود و پس از چهره نگاری توانستند متهم پرونده را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

سرهنگ رزمخواه افزود: با شناسایی محل اختفای متهم، کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی این فرد را پس از چند ساعت کنترل و مراقبت‌های نامحسوس در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی درباره نحوه کلاهبرداری این متهم گفت: مرد جوان در اعترافات خود بیان داشته، مقابل عابربانک‌ها کمین می‌کرده و هنگامی که طعمه‌هایش کارت خود را داخل دستگاه می‌گذاشتند با این ادعا که دستگاه خراب است جلو می‌رفته و با انجام عملیاتی سریع از انتقال مبلغی به حساب خودش کارت را بیرون کشیده و تحویل صاحب آن می‌داده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه متهم تاکنون به ۱۱ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از افراد ساده لوح اعتراف کرده، گفت: تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد. وی از شهروندانی که به عابربانک مراجعه می‌کنند توصیه کرد مراقب افراد غریبه و ناشناس که در اطراف بانک‌ها هستند بوده و فریب این گونه نقشه‌های حیله گرانه را نخورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.