کاپیتان سابق سایپا می گوید با یک اتومبیل و یک لقب، قید حضور در پرسپولیس را زده است.

کاپیتان سایپا چطور قید پرسپولیس را زد؟

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم صادقی درباره اینکه چرا باوجود داشتن پیشنهاد از سایپا به پرسپولیس نرفت، گفت: در دهمین سال حضورم در سایپا مراسم باشکوهی برایم در کرج گرفته شد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیران زیادی در آن مراسم حاضر شدند. اولین خودروی تیپا که پلاک هم نشده بود به من دادند به عنوان یک خودروی ایرانی. دکتر سجادی معاون وزیر بود که در آن مراسم شرکت کرد.

وی افزود: نمایندگان کرج در مجلس و فرماندار و شهردار کرج هم آمدند. به من لقب وفادار داده شد که این مسائل برایم خوشحال کننده بود.فکر کنید بعد از این مراسم می‌توانستم از سایپا جدا شوم و به پرسپولیس بروم اما لقب وفاداری که به من داده شده بود را چه می‌کردم. نگاه مردم هم به فوتبالیست‌ها خیلی خوب نیست. همه فکر می‌کنند به خاطر پول، بازیکنان به تیم‌های دیگر می‌روند. لقب وفادار و متعصب را دوست داشتم و باشگاه هم چنین مراسمی برایم گرفت. در سایپا ماندم.

کاپیتان سابق سایگا تاکید کرد: فکر می‌کنم کار درستی کردم. نسبت به توانایی‌های فنی‌ام مبلغ و دستمزد کمتری در این سال‌ها گرفتم. بازیکنانی در سطح من شاید دستمزدهای بیشتری از من گرفته باشند اما اینکه لقب وفادار به من داده شد، خیلی خوب بود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.