اصفهان- معاون عمرانی فرماندار اصفهان با اعلام اینکه مصوبه افزایش نرخ بلیت اتوبوس در شهر اصفهان به شورای حل اختلاف ارجاع شده است، تاکید کرد: هنوز نرخ بلیت اتوبوس های شهر اصفهان گران نشده است.

نرخ بلیت اتوبوس های شهر اصفهان هنوز گران نشده است

سید ابوالفضل موسوی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: در روزهای پایانی سال گذشته شورای اسلامی شهر اصفهان مصوبه افزایش تا سقف ۱۵ درصدی نرخ کرایه اتوبوس را به فرمانداری ارسال کرد اما فرمانداری اصفهان هشتمین روز فروردین ماه ۹۶ مخالفت خود را با این مصوبه اعلام و آن را به شورای شهر بازگردانده است.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان برای دومین بار و در تاریخ ۱۸ فروردین ماه سال جاری بر مصوبه خود در خصوص افزایش تا سقف ۱۵ درصدی نرخ کرایه اتوبوس اصرار کرده اما با توجه به اینکه این مصوبه با سیاست‌های ابلاغی دولت در بودجه کل کشور مغایرت دارد، فرمانداری این مصوبه را به شورای حل اختلاف ارسال کرده است.

معاون عمرانی فرماندار اصفهان با بیان اینکه نرخ تورم در بودجه سال ۹۶ دولت ۸.۷ برآورد شده و به همین دلیل افزایش نرخ کرایه اتوبوس حداکثر تا ۱۰درصد  قانونی است، ادامه داد: در شهر اصفهان ۱۵۴ خط اتوبوسرانی وجود دارد اما تنها در بعضی از خطوط افزایش قیمت اتفاق می افتد.

موسوی اظهارکرد: به زودی جلسه مشترک شهرداری و فرمانداری در خصوص کرایه اتوبوس برگزار و نتایج آن از طریق رسانه به شهروندان اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.