اهواز-سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان از تجلیل از احمدرضا نصوحی پیشکسوت تئاتر این شهرستان در شامگاه گذشته خبرداد.

 پیشکسوت تئاتر شهرستان مسجدسلیمان مورد تجلیل قرار گرفت

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو باخبرنگار قدس آنلاین ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامی دانستن مقام هنر، از تلاشگران این عرصه تقدیر کرد و اظهارکرد: تجلیل از هنرمندان در دستور کار این اداره قرار گرفته است.
سید فرید موسوی افزود: مسجدسلیمان، هنرمندان توانمندی را به جامعه هنری ایران تقدیم کرده و این افتخاری برای این شهرستان فرهنگ پرور است.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت تئاتر مسجدسلیمان و پیشکسوت این عرصه؛ استاد احمدرضا نصوحی از سری برنامه های مهم این اداره است، افزود: وی یکی از بازیگران است که با فعالیت های مستمر خود در سالهای گذشته، هنرمندان توانمندی را تربیت کرده است.  

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی مسجدسلیمان در ادامه برنامه های اجراشده شامگاه گذشته تئاتر این شهرستان را با اهداف، ارج نهادن به پیشکسوتان وپیرغلامان هنرتئاتر، شناساندن تئاترخیابانی وکاهش فاصله ی میان مخاطب وهنرنمایی هنرمندان عرصه ی نمایش، استفاده ازتجارب واندوخته های هنری پیشکسوتان، تشویق هنرآموزان جدید ومانوس شدن ایشان با هنرنمایش وکسانی که سالهای زیادی در این زمینه فعالیت داشته و دارند، برشمرد.
موسوی با بیان اینکه مطمئن باشید در برنامه های آتی در مناسبت های مختلف البته با اولویت نسبت به درجات هنری وکسوت هنرمندان، تجلیل صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: در نظر است باتوجه به بُعد روانی و ناهنجاری های اجتماعی،  برنامه های شادی بخش ومتنوعی برای مردم مسجدسلیمان برگزار کنیم.
وی گفت: برنامه پیش روی این اداره شعر خوانی و نمایشگاه عکس تحت عنوان در سوگ آفتاب به مناسبت ۱۵ خردادماه به  سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) برگزار خواهد شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در ادامه بابیان اینکه تمام تلاش براین است همان گونه که مشاهده می شود اجراهای موسیقی به صورت زنده تقدیم مخاطبان ومدعوین شد، اضافه کرد:  این خود ایده ای نو در شهرستان وچه بسا استان می باشد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان از برنامه شاد ومفرحی تحت عنوان شبی با موسیقی مسجدسلیمان درحال طراحی در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: تجلیل از استادعزت اله مهرآوران ازپیشگامان وپیشکسوتان عرصه تئاتر وسینمای ایران که از افتخارات مردم مسجدسلیمان است.
موسوی افزود: تجلیل ازپیشکسوت ترین هنرمند موسیقی محلی ایران، استاد علی موسوی خالق آثاری نظیر:گل صحراگرد، دیمه دیمه، مندیر و غیره را در کارنامه هنری خود دارد.
وی ادامه داد: مطمئنیم  با درایت ونگرش فرهنگی اصحاب رسانه و مردم فهیم وهنردوست مسجدسلیمان در آینده ای نه چندان دور به کانون فرهنگی هنری سرزمین بختیاری وپایتخت فرهنگی مبدل خواهد شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: باتوجه به برگزاری جلسات متعدد درخصوص برگزاری همایش های فرهنگی هنری درایام نوروز و ساماندهی این جریان فرهنگی پیشنهاد شد که تقویم فرهنگی باید برای برگزاری این رویداد مهم وبزرگ تدوین شود.
موسوی در پایان گفت: ساماندهی وصدور مجوزموسسه های فرهنگی هنری نیز در دستور کار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.