شهرکرد-مسئول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری با رویکردی متفاوت نسبت به گذشته خبر داد.

فراخوان  بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان،حسین گنجی، با اعلام این خبر گفت: بیست و چهارمین دوره این طرح در مردادماه سال جاری به مدت یک ماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره یک ماهه مباحث مهم روز توسط اساتید و اندیشمندان دینی کشور ارائه می‌شود افزود: در این دوره از طرح تقویت مبانی اعتقادی برنامه‌های ویژه‌ای برای جوانان استان در نظر گرفته شده است.

گنجی اظهار کرد: جوانان جهت ثبت نام می توانند مشخصات خود شامل نام ونام خانوادگی، تاریخ تولد، نام پدر، شماره ملی، شماره تلفن همراه، میزان تحصیلات و آدرس محل سکونت خود را از طریق مراجعه به سایت طرح به آدرس  www.tmechb.ir، ارسال به سامانه پیام کوتاه به سامانه ۳۰۰۰۲۲۲۳۰۰۰۷۲۲، ارسال به شماره فضای مجازی ۰۹۱۴۰۸۴۸۰۴۱ و یا  مراجعه حضوری به دبیرخانه طرح واقع در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد مشخصات خود را به دبیرخانه بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی ارسال کنند.

مسئول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان در پایان عنوان کرد: مهلت ثبت نام جوانان در این طرح از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.