بردسکن- در مراسمی با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان بردسکن از دانش آموزان برگزیده در مسابقات قرآن ، عترت و نماز این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از دانش آموزان  برگزیده در مسابقات قرآنی  شهرستان بردسکن

به گزارش قدس آنلاین ، امروز صبح دراین مراسم امام جمعه بردسکن با تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات  دانش آموزان در این ماه  بر اهمیت تلاوت قرآن و انفاق کردن به نیازمندان تاکید کرد.

حجت الاسلام امینی  با بیان اینکه قرآن در روح و روان و زندگی انسان ها تاثیر بسزایی دارد گفت: قرآن سرمایه هدایت همه انسان ها و نسخه شفا بخش بشریت است.

وی در بخش دیگری از مطالبش به سفارشات رسول مکرم اسلام (ص) به ابوذر غفاری اشاره کرد و گفت: از قبل قرآن می توانیم به هدایت لازم دست پیدا کنیم.

وی به دستاوردهای انقلاب در حوزه قرآن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در زمینه مباحث قرآنی کارهای خوبی در حوزه آموزش و  پرورش  صورت گرفته است که جای تقدیر ازمدیریت  و دستاندرکاران دارد.

وی بر آموزش و مراحل دیگر قرآن  در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت:  با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن  به حمدالله گام های خوبی در شهرستان برداشته شده است.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن  دراین همایش گفت: در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن،عترت و نماز شهرستان   ۱۱ هزار نفر  از دانش آموزان شرکت کردند که ازاین تعداد  قریب به ۴ هزار نفر به مرحله شهرستانی این مسابقات راه پیدا کردند.

غلامحسین غفوری عنوان کرد: پس ازرقابت شهرستانی ۱۱۲ نفر از دانش آموزان دختر و پسر این شهرستان به مرحله  استانی راه پیدا کردند و در ۱۲ رشته قرآنی به رقابت پرداختند که دانش آموزان سید سعید موسوی، سجاد باقری، فاطمه رضا دوست ، احمد نظیف، فاطمه پنبه پز و مینا دهمرده حائز رتبه های قرآنی در استان شدند و به فینال استان راه پیدا کردند.

غفوری  افزود: خوشبختانه شهرستان بردسکن در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز گروه دو استان که سال  قبل به میزبانی بردسکن برگزار شد با توجه به درخشش خوب دانش آموزان  این شهرستان ازگروه دو به  گروه یک استان ارتقاء پیدا کرد و برای اولین بار در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز گروه یک استان شرکت کرد.

دراین مراسم از ۲۱۰ نفر از دانش آموزان رتبه های اول مسابقات قرآن عترت ونماز و۷۰نفرازبرگزیدگان طرح های قرآنی توسط کارشناسی قرآن عترت ونماز آموزش وپرورش بردسکن تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.