بجنورد- پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به کشف ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شد.

۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی با هویت مشخص به همراه همدستش در زمینه تهیه مواد مخدر از استان‌های جنوبی و توزیع آن در استان‌های شمالی فعالیت دارد، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات ماموران، مشخص شد فرد مورد نظر قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو پارس از مشهد به خراسان شمالی دارد، تصریح کرد: اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  با هماهنگی، برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم به ابتدای حوزه استحفاظی استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با استقرار در محور فاروج- قوچان پس از ساعت های گشت زنی و مراقبت موفق به شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر شدند، خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اجازه جولان را به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ نمی دهد، افزود: در این عملیات پنج متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.