زنجان-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مسئولیت کمک به ایتام در نظام کشور بر عهده بهزیستی است و تاکنون این مسئولیت را به خوبی انجام داده است.

بهزیستی در کمک به ایتام مسئولیت خود را به خوبی انجام داده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در باره کمک خیرین به بهزیستی و ایتام، گفت: کمک به ایتام دستور دین ، قرآن و سیره پیامبر و ائمه اطهار  است و این مهم یک امر اعتقادی و اخلاقی است. 

وی اظهار کرد: کمک به خیرین انجام یک مسئولیت بوده و در هر جامعه ای امکان این مسائل وجود دارد و دراسلام به ایتام توجه ویژه بوده است که علاوه بر نیاز مادی و اموزشی و غذایی است و باید برای توجه به تربیت و شخصیت آنها توجه داشت. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:  مسئولیت کمک به ایتام در نظام جمهوری اسلامی ایران  بر عهده بهزیستی است و تاکنون این مسئولیت را به خوبی انجام داده است.

خاتمی تاکید کرد: سازمان بهزیستی با کارهای علمی و تحقیقاتی همتش را تنها منوط به بحث تامین لباس و غذا نکرده است و بلکه علاوه بر این موارد  به مسائل اخلاقی  که عناصر مفیدی برای جامعه است توجه دارد تا افرادی  مسئول بار بیایند.

وی افزود: خیرینی که دستشان به دهنشان می رسد به لحاظ فکری و علمی و فرهنگی کمیته و بهزیستی  را که دو نهاد حمایتی هستند را یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.