بیرجند- مسئول ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد ۱۵ ماه مبارک رمضان مصادف با بیستم خردادماه جاری در سالن غدیر شهرستان بیرجند برگزار می شود.

جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد نیمه رمضان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اکبر خویی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صدها زندانی جرائم غیرعمد از جمله تصادفات، نگران چگونه زیستن همسر و کودکانشان هستند.

وی یادآور شد: کمک خیرین و گذشت شاکیان در جرائم غیرعمد باعث پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی برای صدها خانواده زندانی، مددجو و جامعه می شود.

مسئول ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال جاری شعارهایی برای جشن گلریزان در نظر گرفته شده است بیان کرد: گلریزان سنتی حسنه است که آبروی فرد را می خرد. 

خویی یادآور شد: خیرین می توانند با استفاده از شماره حساب های ۰۱۰۶۳۴۱۹۷۵۰۰۶ نزد بانک ملی و ۰۱۰۶۲۹۴۶۵۲۰۰۸ نزد بانک صادرات کمک های خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افراد می توانند با شماره گیری کد #۷۷۷۷۰۵۶*۷۸۰* کمک های خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کنند

مسئول ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان چشم انتظار کمک های خیران برای آزادی هستند افزود: از این تعداد ۹۴ زندانی بدهکار مالی، ۲۹ نفر بدهکار مهریه، ۶ نفر نفقه و۳ نفر نیز زندانی دیه هستند.

خویی بدهی این تعداد زندانی را قریب به ۱۲ میلیارد تومان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این زندانیان برای آزادی نیازمند کمک های خیران هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۱۵ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند گفت: این افراد با بدهی ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آزاد شده اند.

مسئول ستاد دیه خراسان جنوبی اظهار داشت: همچنین این افراد نیز شامل ۷۴ زندانی بدهکار مالی، ۱۳ زندانی دیه، ۲۱ زندانی مهریه و ۷ زندانی نفقه بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.