کرمان- رئیس هیئت والیبال استان کرمان گفت: پول استعدادیابی ورزشکاران استان کرمان را به شهرستان‌ها دادند، اما بعضی از مدیران شهرستانی آن را خرج آب و برق کردند.

هزینه استعدادیابی ورزشکاران کرمانی را خرج آب و برق ادارات کردند

به گزارش قدس آنلاین،  علی‌اکبر ثابتی‌پور صبح امروز در شورای ورزش استان اظهار داشت: طرح توسعه ورزش استان کرمان و استعدادیابی ورزشکاران در سال ۹۴ آغاز شد و نمود خوبی در کشور دارد.

وی بیان داشت: ۲۳ شهرستان تابعه استان کرمان در رشته والیبال فعال هستند و طرح استعدادیابی ورزشکاران در این شهرستان‌ها انجام شد و پس از شناسایی استعدادها ارائه آموزش‌های ابتدایی انجام شد.

رئیس هیئت والیبال استان کرمان ادامه داد: طرح استعدادیابی ورزشکاران استان کرمان مشکلات خاص خودش را داشت و بودجه به بچه‌ها نرسید، زیرا پول استعدادیابی را به شهرستان‌ها دادند، اما بعضی از مدیران شهرستانی آن را خرج آب و برق کردند و خرج ورزش نکردند.

ثابتی‌پور تصریح کرد: طرح توسعه ورزش استان کرمان و استعدادیابی ورزشکاران باید حداقل پنج سال انجام شود تا به نتیجه برسیم، حتی اگر یک نفر هم از استان کرمان به تیم ملی والیبال برود، این طرح موفق بوده است.

رئیس هیئت جودو استان کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: جودو در طرح توسعه ورزش استان کرمان دیده نشده در حالی که جودوکاران کرمانی رتبه‌های کشوری را دارند.

جعفری بیان کرد: طرح توسعه ورزش استان کرمان به ۱۲ رشته مختص نباشد و رشته‌هایی مانند جودو که نمود دارند را وارد طرح کنند، زیرا اگر ما از این طرح عقب بمانیم، استعدادهای ما هدر می‌رود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.