اصفهان- استاندار اصفهان گفت: خط دوم انتقال آب از آن دسته مولفه‌هایی است که برای مردم اصفهان از نان شب واجب‌تر است که امیدواریم این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسد.

پروژه خط دوم انتقال آب برای اصفهان از نان شب هم واجب‌تر است

به گزارش قدس آنلاین، رسول زرگرپور شامگاه چهارشنبه در آئین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۷ طرح بزرگ تأسیسات آب و فاضلاب استان اصفهان در سالن ورزشی شهر حصه، با محکوم کردن حادثه تروریستی در تهران اظهار داشت: حادثه تروریستی امروز صبح در تهران همه را متاثر کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دل این حادثه حضور داشتند که این حادثه با نقش‌آفرینی گروه شوم تروریستی داعش با کمک نیروی‌های نظامی و امنیتی به پایان رسید.

وی با بیان این‌که پروژه‌های عمرانی عمدتا در ۲ مقطع دهه مبارک فجر و هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند، تصریح کرد: استان اصفهان علی‌رغم اینکه یک استان ظاهراً برخوردار است اما اخیرا چند پروژه با اعتبار چند صد میلیاردی افتتاح شد و حجم پروژه‌ها در این استان به مقدار چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در شهرستان‌های استان نیز چندین پروژه با منابع غیر دولتی و با ظرفیت استان به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های شهرضا، لنجان، نجف‌آباد در کاشان و غیره پروژه‌های عمرانی متععدی به بهره‌برداری رسیده‌ و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده‌ است.

وی گفت: افتتاح این پروژه‌ها از آن جهت که درگیر مسائل زیست محیطی هستند و مطالبه اساسی استان اصفهان بحث محیط زیست است از جهات مختلفی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند

زرگرپور بیان کرد: این پروژها در مناطقی هستند که مردمان آن این طرح‌ها را مطالبه می‌کنند و در حال حاضر مردم این مناطق این تغییرات را احساس می‌کنند.

استاندار با بیان این‌که در اصفهان بسیاری از پروژه‌ها سابقه‌ای ۲۰ یا ۳۰ ساله دارند خاطرنشان کرد: افتتاح این‌گونه پروژه‌ها باعث افزایش رفاه مردم می‌شوند اما متأسفانه در برخی از شاخص‌ها استان اصفهان از متوسط کشور پائین تر است.

وی ادامه داد: خط دوم انتقال آب از آن دسته مولفه‌هایی است که برای مردم اصفهان "از نان شب واجب‌تر است" که امیدواریم این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسد.

زرگرپور به مشکلات فاضلاب در سطح استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم به کمک تبصره ۳ و شرکت‌های بزرگ مشکلات فاضلاب در حواشی استان اصفهان حل شود؛ همچنین در تعدادی از روستاها بایستی مجتمع‌های آب‌رسانی و فاضلاب تکمیل شوند که امیدواریم فعالیت این پروژه‌ها به خوبی ادامه پیدا کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.