بردسکن- رئیس شورای اسلامی شهر شهرآباد از استیضاح و برکنار شدن غلامعباس یعقوبی شهردار شهرآباد خبرداد.

شهردار شهرآباد با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی  استیضاح و برکنار شد

حسین آبافت در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: شورای اسلامی شهرآباد در شصت و سومین جلسه خود و با اکثریت آراء  شهردار  این شهر را استیضاح و از این سمت برکنار شد.

وی عنوان کرد: طبق  قانون شوراها سئوالات و ابهاماتی برای ۴ نفر از اعضای شورا بوجود آمده بود که در قالب ۲۰ سئوال به شهردار شهرآباد مکتوب و از وی خواسته شد به سئوالات مطرح شده پاسخ دهد و در جلسه شورا دفاع کند که پاسخ های شهردار اعضای شورا را قانع نکرد و وی از سمت شهردار  برکنار شد.

 آبافت افزود: بر اساس مستندات و مدارک جمع آوری شده مراتب به استانداری و کمیته انطباق فرمانداری ابلاغ شد و از شورای شهر خواسته شد نسبت به معرفی سرپرست شهرداری اقدام شود.  وی گفت: به اتفاق نظر و اکثریت آرا اعضای شورای اسلامی  خانم زهرا کبیریان از کارمندان شهرداری شهر آباد تا معرفی شهردار جدید به عنوان سرپرست  شهرداری انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آباد عنوان کرد:  شهردار فعلی شهرآباد از سمت خود عزل و هیچ گونه سمتی در شهرداری ندارد و رونوشت به تمامی مراجع ذی صلاح  ارسال شده است.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه  کمتر از دوماه دیگر به فعالیت اعضای شورای اسلامی دور چهارم باقی مانده است اعضای شورا  برای معرفی شهردار جدید به دنبال گزینه بومی منطقه  هستند که تا قبل از فعالیت  دور پنجم  شوراها نامبرده معرفی شود و در صورتی که مورد تایید اعضای شورای دور پنجم  نیز باشد وی همچنان در پست شهرداری  ابقاء شود.

غلامعباس یعقوبی شهردار شهرآباد  قریب به یک دوره ۴ ساله شهردار شهرآباد بود که با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی دور چهارم قبل از پایان یافتن دوره ۴ ساله استیضاح و از سمت شهردار برکنار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.