مهاجم گلزن بایرن مونیخ از پیروزی برابر رومانی و شانس بالای کشورش برای صعود به جام جهانی روسیه سخن گفت.

لواندوفسکی: انتخابی جام جهانی مثل مسابقات اتومبیلرانی است!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از کیکر، لهستان دیشب (شنبه) در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با هت تریک روبرت لواندوفسکی ۳ بر یک رومانی را شکست داد.

لهستان با این برد که در شهر ورشو به دست آمد با شش امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده‌بندی گروه پنجم رقابت‌ها قرار گرفت.

روبرت لواندوفسکی که با هت‌تریک در این بازی یازده گله شده و در کنار کریستیانو رونالدو، آقای گل انتخابی جام جهانی به صورت مشترک محسوب شد، بعد از پایان مسابقه، گفت‌: من به شخصه از سه گلی که در این بازی به ثمر رساندم خوشحال هستم،  ولی برای من آن چه که اهمیت دارد تیم است. ما بردیم و گام دیگری برای رسیدن به جام جهانی روسیه برداشتیم. همین کافی است که شما از کارتان رضایت داشته باشید.

لهستان پنج بازی از شش بازی خودش در انتخابی جام جهانی را با پیروزی به پایان رسانده است تا بالاتر از مونته نگرو و دانمارک صدرنشین باشد و شانس بالایی برای رسیدن به جام جهانی روسیه داشته باشد.

مهاجم گلزن بایرن مونیخ ادامه‌ داد: رقابت‌های انتخابی جام جهانی مثل یک رقابت اتومبیلرانی است. مهم‌ترین موضوع چند کیلومتر آخر است. ما شروع خوبی داشتیم  ولی باید این را بدانیم که بازی‌های خیلی مهمی را پیش‌ رو داریم. دو بازی در ماه سپتامبر داریم که فوق‌العاده‌ اهمیت دارد. در حال‌ حاضر همه چیز به خودمان بستگی دارد و کاملا باید هوشیار باشیم و خیلی سریع باید صعودمان را به جام جهانی قطعی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.