شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و فرهنگ اسلامی در جامعه ضروری است، و باید از تمام ظرفیت ها برای ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در جامعه بهره برد.

باید از تمام ظرفیت ها برای ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در جامعه بهره برد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد علی نکونام شامگاه دوشنبه در دیدار با مداحان استان گفت: اهل بیت با عملشان راه و شاخص اصلی را برای همگان ترسیم کرده اند و مسلمانان نیز باید در این مسیر حرکت کنند.

نکونام با اشاره به اینکه وحدت و یکپارچی مسلمانان بزرگترین قدرت در برابر استکبار جهانی است، گفت: باید در مسیر خنثی کردن توطئه ها دشمنان حرکت کنیم.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و فرهنگ اسلامی در جامعه ضروری است، و باید از تمام ظرفیت ها برای ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در جامعه بهره برد.

حجت الاسلام نکونام افزود:اهل بیت با عملشان راه و شاخص اصلی را برای همگان ترسیم کرده اند و مسلمانان نیز باید در این مسیر حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه است، افزود: دشمنان با توطئه های مختلف به دنبال تفرقه افکنی در بین مسلمانان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.