بیرجند- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی با تأگید بر لزوم نگاه تخصصی به حوزه صادرات در استان گفت: با توجه به شعار سال باید فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های اجرایی به طور مستمر رصد شود.

فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی رصد ‌شود

به گزارش قدس آنلاین، ‌عصمت سرفرازی در اولین کارگروه توسعه صادرات خراسان جنوبی اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم تا ظرفیت‌های مطلوب استان خراسان جنوبی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه صادرات در استان خراسان جنوبی انجام شده است که امیدواریم امسال هم با همدلی و هم افزایی اقدامات خوبی انجام شود.

معاون همانگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: باید به حوزه صادرات به صورت تخصصی نگاه شود و تولیدکنندگان از ظرفیت‌های تخصصی شرکت‌ها استفاده کنند.

سرفرازی افزود: امسال شعار سال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است که در این راستا باید فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های اجرایی به طور مستمر رصد شود.

وی بیان کرد: تلاش ما براین است که در کنار ارائه محدودیت‌ها و کمبودهای خراسان جنوبی، پتانسیل‌های موجود را به مدیران برای برنامه‌ریزی سطوح بالا معرفی کنیم.

معاون همانگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: باید با برنامه‌ریزی حرکت کنیم تا بتوانیم به صورت عملیاتی و اجرایی مشکلات پیش روی صادرات را برطرف کنیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.