شهرکرد-استاندارگفت:احزاب اصلاح طلب بعد از انتخابات دنبال سهم خواهی و حضور در کابینه و پست های حساس مدیریتی نباشند چر اکه این طور رفتار کردن یک معضل بزرگ برای جریان اصلاح طلب خواهد بود و دولت و دولتمردان را با چالش جدی مواجه خواهد کرد. 

سهم خواهی در مناصب سیاسی دولت را با چالش مواجه می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد،قاسم سلیمانی شامگاه سه شنبه در دیدار با فعالان سیاسی اصلاح طلب  در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهان تشکیلات منظم و یکپارچه فعالان سیاسی و اصلاح طلبان حامی دولت در استان شد و تاکید کرد: خانه احزاب استان باید به زودی در استان افتتاح و فعالیت های حزبی و تشکیلاتی خود را سامان دهد.

سلیمانی افزود:بنده اصلا نمی پسندم احزاب در آستانه انتخابات از خواب بیدار شوند و به یکباره بخواهند یک پروسه چهار ساله را در ۴ روز طی کرده این معنی حزب را نمی دهد و لذا احزاب باید فعال و شناسنامه دار باشند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: احزاب نیم بند استان به خصوص احزاب اصلاح طلب بعد از انتخابات دنبال سهم خواهی و حضور در کابینه و پست های حساس مدیریتی نباشند چر که این طور رفتار نودن یک معضل بزرگ برای جریان اصلاح طلب خواهد بود و دولت و دولتمردان را با چالش جدی مواجه خواهد کرد. 

رئیس شورای تامین در ادامه به حضور زنان در دولت دوازدهم اشاره کرد و تصریح کرد: از زنان در دولت دوازدهم استفاده بیشتری خواهد شد و ریاست محترم جمهوری بنا دارد از حضور بانوان در سطوح مختلف مدیریتی استفاده کرده  و حتی در حد وزیر به مجلس جهت اخذ رای اعتماد معرفی شوند.

قاسم سلیمانی در خاتمه تاکید کرد: دولت دوازدهم بنا دارد از نیروهای جوان،مجرب و فعال استفاده کند  تا شاهد دولتی جوان و پرتلاش باشیم.

وی در پایان از همگان خواست دولت را درادامه ۴ سال فعالیت جدید کمک کرده و انتقادات و پیشنهادهای سازنده خود را به نحو احسنت و مطلوب ارائه کنند.

در ابتداء این نشست چند تن از فعالان اصلاح طلب استان بنام های بهرام سمیع قهفرخی،نعیم امامی کلیشادی،رحمت الله حسنی دهکردی، فریدون عباسی سورشجانی،عباس سیاح دهکردی نظرات و دیدگاه های خود را ارائه کردند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.