دلفان- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلفان گفت: بیش از ۳۳۶ میلیارد و ۱۶۸ میلیون امسال برای اشتغال ۲۱۲۴ نفر در دلفان سرمایه‌گذاری می‌شود.

بیش از ۳۳۶ میلیارد تومان برای اشتغال ۲۱۲۴ نفر در دلفان سرمایه‌گذاری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی قدم قاسم‌پور در این باره اظهارداشت: براساس سند اشتغال پیش‌بینی شده امسال زمینه اشتغال دو هزار و ۱۲۴ نفر در شهرستان دلفان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه این میزان شغل در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات فراهم می‌شود، افزود: برای اشتغال دو هزار و ۱۲۴ نفر ۳۳۶ میلیارد و ۱۶۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلفان عنوان کرد: امسال براساس سند اشتغال شهرستان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی ۴۵ درصد، صنعت ۳۵ درصد و در بخش خدمات ۱۹ درصد است.

وی ۳۰ درصد از سهم اشتغال شهرستان دلفان را مربوط به بخش کشاورزی دانست و بیان کرد: امسال زمینه اشتغال ۶۴۴ نفر در بخش کشاورزی فراهم می‌شود.

قاسمپور تصریح کرد: سهم اشتغال در بخش صنعت ۱۹ درصد است که با فراهم شدن این سرمایه ۴۰۵ نفر در این بخش مشغول به کار می‌شوند.

وی سهم اشتغال بخش خدمات را نیز ۵۰ درصد دانست و خاطر نشان کرد: در این بخش نیز زمینه اشتغال هزار و ۷۵ نفر فراهم می‌شود.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلفان به تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال سال گذشته اشاره کرد و اظهارداشت: سال گذشته نیز بر اساس سند اشتغال زمینه اشتغال دو هزار و۲۹ نفر در این شهرستان فراهم شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.