یزد - مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۵۰۰مبلغ دینی بومی و غیر بومی به مساجد، ادارت و مدارس روستاها و شهرهای استان ، اعزام شده و در یکسال اخیر ۴۶ هزار نفر روز مبلغ به مناسبت ۱۵ مناسبت تبلیغی اعزام شده‌اند.

بیش از۵۰۰مبلغ دینی به مراکز روستاها و شهرهای استان یزد اعزام شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی پیش ازظهرسه شنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اظهارداشت: سال گذشته نیز ۶هزار جلد قرآن کریم با کمک خیران چاپ و به مردم نقاط مختلف استان به خصوص روستاها اهدا شد.

وی افزود : سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخص های اعتقادی و بنیاد نهاده شد ومجموعه وظایف این نهاد در سه بخش کلی «فرهنگی، دینی و آموزشی»، حوزه «قران» و حوزه «اداری مالی و عرانی» دسته‌بندی شده است .

حسینی کوهستانی از جمله فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی این نهاد را تاسیس مدارس معارف دینی صدری ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ۹۵۵ دانش‌آموز استان در ۱۲ دبیرستان صدری در شهرهای یزد، بافق،‌مهریز، ابرکوه و خاتم تحصیل می‌کنند.

وی افزود: درحال حاضر۸۱ خانه عالم در استان، مشغول به فعالیت هستندو علاوه بر این تعداد ۲۷ خانه عالم دیگر با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال ساخت است که عمدتاً نیز در شهرستان‌های ابرکوه، خاتم و بهاباد واقع شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.