ساری- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از مصالحه ۷۲ درصدی پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره این فرماندهی در سه ماهه اول سالجاری خبر داد.

۷۲ درصد پرونده های مرکز مشاوره پلیس مازندران، مصالحه شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ علیرضا باقری اظهار کرد: امروزه کار فرهنگی بر اقدامات سلبی و انتظامی اولویت دارد و بیشتر ماموریت های پلیس توجه به کارهای فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اجتماعی دو موضوع مرکز مشاوره و مددکاری اجتماعی و آموزش های مبتنی بر درمان از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از مراجعه ۶۸۶۰ نفر به مرکز مشاوره آرامش و دوایر مددکاری کلانتری های استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۴۸۸ نفر به مرکز مشاوره آرامش استان مراجعه کرده اند.

باقری تصریح کرد: از کل پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری های کلانتری های استان ۷۲ درصد منجر به صلح و سازش شده است.

وی از برگزاری ۴۹ جلسه بهداشت روان در کلانتری های استان در این مدت خبر داد و اظهار داشت: ۲۶۸۹ نفر در این دوره ها از آموزش های مشاوره ای برخوردار شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران برگزاری جلسات آموزش بهداشت روان برای کارکنان کلانتری ها و پاسگاه ها را از دیگر ماموریت های مرکز مشاوره استان برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.