سنندج- مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب با اهدای یک جلد قرآن کریم به زوج کتابدار مریوانی ازدواج آنان را تبریک گفتند.

تبریک رهبر معظم انقلاب به زوج کتابدار کردستانی با اهدای قرآن کریم

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل احمدی اظهار کرد: زوج کتابداری که جشن ازدواج خود را در کتابخانه روستای «سردوش» مریوان برگزار و هزینه جشن عروسی خود را صرف امور خیریه کردند یک جلد کلام الله مجید از رهبر معظم انقلاب هدیه گرفتند.

وی افزود: در صفحه اول این جلد از کلام الله مجید به قلم رهبر معظم انقلاب نوشته شده است:

«بسمه تعالی

اهدا به زوج عزیز کتابدوست، مبارک باشد ان شالله

سید علی خامنه ای».

وی اضافه کرد: اهدای این جلد کلام الله مجید از سوی رهبر معظم انقلاب به این زوج جوان، مایه خشنودی آنها و خانواده هایشان شده است و از آن به مایه خیر و برکت یاد می کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان در ادامه گفت: همچنین چند روز پیش در سفر مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور به سنندج از این زوج کردستانی با اهداء هدیه و لوح رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و مشاور رئیس جمهور در امور فرهنگی، تقدیر شد.

چندی پیش «محمد تواناحسینی» و «دلنیا جهانی» ۲ کتابدار کتابخانه «زانیاری» روستای سردوش شهرستان مریوان آیین عقد و عروسی خود را در کتابخانه روستا برگزار کردند.

این زوج جوان، بخشی از هزینه های عروسی خود را صرف خرید کتاب برای کتابخانه روستا و بخش دیگر را به موسسه «ئاسوی ژیان» که کودکان یتیم را تحت پوشش قرار می دهد، اهدا کردند.

کتابخانه زانیاری روستای سردوش با پنج هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در طبقه دوم مسجد روستا قرار دارد و بیش از ۱۴۰ نفر از جوانان روستا عضو این کتابخانه هستند.

این کتابخانه در سال ۱۳۹۵ به عنوان یکی از ۱۰ کتابخانه برتر سال انتخاب شده بود و همین امر جوانان روستا را برای مشارکت و عضویت بیشتر در کتابخانه ترغیب کرده بود.

امسال نیز کتابخانه زانیاری روستای سردوش مریوان به خاطر میزبانی برگزاری آیین عقد و عروسی ۲ کتابدار جوان روستا خبرساز شد.

برگزاری آیین عقد و عروسی زوج جوان کتابدار روستای سردوش در رسانه های داخلی و خارجی و فضای مجازی نیز بازتاب گسترده ای داشت و بسیاری از کابران شبکه های مجازی پیام های تبریک را به برای آنها فرستاده بودند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.