شهرکرد-مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: پلی کلینیک ۱۵ خرداد سازمان تامین اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

پلی کلینیک ۱۵ خرداد با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمود جاوید ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: از جمله خدمات تامین اجتماعی استان درمان مستقیم در مراکز ملکی سازمان که شامل ۱ بیمارستان، ۲ پلی کلینیک تخصصی و ۱ درمانگاه عمومی وجود دارد.

وی افزود:درمان های سرپایی در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی روزانه ۱۰ هزار نفر، ۲۰۴ هزار نفر در ماه و در سال حدود ۲ و نیم میلیون نفر خدمات به متقاضیان ارائه می شود.

جاوید تصریح کرد: در مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی در سال بیش از ۴ و نیم میلیون نفر خدمات درمانی ارائه می شود، همچنین در مراکز دانشگاهی و بیمارستان ها ۵۰ هزار نفر ارائه خدمت شده است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در بخش خرید خدمت ۱۵۰ میلیارد تومان و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیز در حوزه درمان مستقیم هزینه شده است.

وی افزود: در سه ماهه سال جاری ۱۰ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات پزشکی هزینه شده که امید می رود تا پایان سال ۹۵ این رقم به ۵۰ میلیارد ریال افزایش داشته باشد.

وی با اشاره به توسعه و تجهیز مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی استان گفت: در جهت توسعه اورژانس بیمارستان امام علی(ع) حدود ۲۰ میلیاردریال و تجهیز و بروزرسانی بخش جراحی بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده، همچنین بخش نوزادان این بیمارستان جداسازی شده است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خاطر نشان کرد: پلی کلینیک ۱۵ خرداد سازمان تامین اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

جاوید با اشاره به مشکلات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از مشکلات عمده مراکز درمانی کمبود پزشک متخصص می باشد که با رایزنی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی مقرر شده تعدادی پزشک متخصص به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان ارائه خدمات دهند.

وی تاکید کرد: یکی از اقدامات قابل توجه سازمان، حذف دفترچه های کاغذی و پذیرش بیماران به صورت الکترونیکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی بوده است که بالغ بر ۹۹/۹ درصد از بیمه شدگان سازمان به شکل الکترونیک اقدام به درمان می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.