درگز- مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: با راه اندازی این دستگاه مشکل بیماران در زمینه سی تی. اسکن حل شده است.

راه اندازی و نصب دستگاه سی.تی. اسکن درگز پس از ماه ها انتظار

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پس از ماه ها انتظار دستگاه سی. تی. اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) درگز افتتاح و بهره برداری شد.

درمراسم افتتاح سی تی اسکن، خلیل پاریاب مدیرشبکه بهداشت و درمان درگز گفت: برای خریداری دستگاه سی تی اسکن ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و برای نصب و راه اندازی آن ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که از اعتبارات وزارتخانه و شبکه بهداشت و درمان تامین و پرداخت شده است.

وی افزود: با راه اندازی این دستگاه مشکل بیماران د رزمینه سی تی اسکن حل شده است.

پاریاب همچنین از اقدام به منظور راه اندازی بالگرد امداد و نجات خبر داد و افزود: د رحال حاضر محل باند بالگرد د رداخل بیمارستان درگز مشخص شده و قراراست با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری درگز محل فرود اضطراری بالگرد ساخته شود.

وی د رخصوص اعتبارات مورد نیاز این طرح گفت: با کمک های مردم خیر و با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر درگز این اقدام بزودی عملی خواهدشد.

 بدیعی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان ر ضوی نیزاز پیگیری هاو مساعد تهای نماینده و فرماندار و اعضای شورای شهر درگز د رخصوص راه اندازی سی تی اسکن قدردانی کرد و از فراهم شدن زمینه راه اندازی دو بخش خدمات پزشکی در طبقه دوم بیمارستان درگز تا شهریورماه سالجاری خبر داد و افزود: با بررسی به عمل آمده با توجه به کمبو د فضای اتاق عمل مقررشده اتاق عمل نیز توسعه یابد.

وی افزود: به دلیل محرومیت و مرزی بودن شهرستان درگز براساس ضرورت دستگاه لاپاراسکوپی برای بیمارستان درگز در نظرگرفته شده ووسایل آن نیز خریداری گردیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.