بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه در ناوگان بارگیر ثابت در خراسان جنوبی از هزار و ۹۵۱ مورد، ۴۲۳ مورد فرسوده هستند، گفت: همچنین در بحث ناوگان بارگیر غیرثابت نیز از ۸۰ مورد، ۴ و ۸ دهم درصد فرسوده هستند.

 ۴۲۳ مورد از ناوگان بارگیر ثابت در خراسان جنوبی فرسوده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جعفر شهامت پیش از ظهر سه شنبه در ستاد مدیریت حمل و نقل استان اظهار داشت: به طور کلی فرسودگی ناوگان های خراسان جنوبی ۱۳.۷ درصد است.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس های بالای ۱۵ سال سن فرسوده تلقی می شوند یادآور شد: در حال حاضر ۳۱ دستگاه اتوبوس و ۴۴ دستگاه سواری کرایه فرسوده در استان وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهار داشت: خوردوهایی که قادر به اخذ معاینه فنی نباشند، فرسوده تلقی می شوند و  ۸۳ دستگاه مینی بوس در سطح استان فرسوده بوده و باید نوسازی شود.

شهامت با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۲ شرکت حمل و نقل در استان فعال است افزود:  ۶۳ شرکت کالا، ۳۴ شرکت مسافر و ۱۵ شرکت نمایندگی حمل و نقل در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: در بخش حمل و نقل مسافر نیز، ۲۴۴ اتوبوس، ۱۳۵ دستگاه مینی بوس و ۲۴۴ سواری کرایه وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: طی سه ماهه نخست امسال تناژ حمل بار یک میلیون و ۵۸ هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷.۶ درصد افزایش  داشته است.

شهامت خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت میزان جا به جایی مسافر ۴۷۲ هزار و ۶۴۵ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶.۶ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به سن فرسودگی ناوگان ها افزود: ناوگان های بالای ۲۵ سال فرسوده تلقی می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه در ناوگان بارگیر ثابت از هزار و ۹۵۱ مورد، ۴۲۳ مورد فرسوده هستند، بیان کرد: همچنین در بارگیر غیرثابت از ۸۰ مورد، ۴.۸ درصد فرسودگی دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.