خرم آباد- رئیس بیمارستان شفا گفت: بیمارستان شفا برای ۷۰۰ نفر اشتغال‌ ایجاد کرده‌است و از بهترین و به‌روزترین تجهیزات پزشکی و کارآمدترین کادر درمانی بهره می برد.

برای ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده ایم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،رئیس بیمارستان شفا عصر چهارشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت؛ رسانه‌ها مغز متفکر جامعه هستند، جامعه بدون مغز متفکر بیمار است.

دکتر روح اله فکوری با بیان اینکه رسانه‌ها اگر فرهنگ و اخلاق‌مداری را رعایت کنند رسالت واقعی خود را انجام داده‌اند،ادامه داد: اگر رسانه‌ها جلوی دروغ را بگیرند بزرگ‌ترین خدمت را به جامعه‌ی خود کرده‌اند.

دکتر فکوری با بیان اینکه بزرگ‌ترین آرزویم این بود که خرم‌آباد را در بخش خصوصی قطبِ درمانِ کشور کنم،تصریح کرد: برخی با تحریک مردم و سیاه نمایی در پی مخدوش کردن فعالیت های بیمارستان شفا هستند که حساب این افراد با رسانه های منتقد جداست.

رئیس بیمارستان شفا خرم‌آباد گفت: یکی از راه‌های کمک رسانه‌ها به پیش‌رفت جامعه کمک به فضاسازی برای سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: نقد درست و علمی یکی از وظایف مهم رسانه‌هاست و باید توجه داشت که نقد بدون مطالعه و غیرعلمی به جامعه ضرر می‌رساند.

دکتر فکوری با بیان اینکه بیمارستان شفا برای ۷۰۰ نفر اشتغال‌ ایجاد کرده‌است ،اظهار کرد: بیمارستان شفا از بهترین و به‌روزترین تجهیزات پزشکی و کارآمدترین کادر درمانی استفاده می‌کند و در این زمینه پیش‌رو است.

وی خاطر نشان کرد: موج حمایت های مردمی پس از هجمه های ایخر به بیمارستان شفا و متخصصین و پزشکان فوق تخصص بیمارستان در حالی افزایش یافته است که برخی در صدد مخدوش کردن فعالیت های انجام گرفته در حوزه درمان و فراری دادن سرمایه گذاران بخش خصوصی حوزه درمان این استان را دارند و در این راه از هیچ کوششی برای تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم فروگذار نمی کنند.

دکتر فکوری بیان کرد: تاکنون بیش از ۸۲ هزار عمل جراحی در شفا انجام گرفته است و خوشبختانه در طول سالیان اخیر جز یک مورد که در حد ۱۰درصد مقصر شناخته‌شده‌ایم کوچک‌ترین مشکلی نداشته‌ایم.رئیس بیمارستان شفا افزود: بیمارستان شفا گسترده‌ترین بخش‌های درمانی را در سطح کشور دارد.

وی اظهار داشت : بیمارستان شفا با سرمایه‌گذاری شخصی انجام شده و سرمایه‌گذاری که در بحث توسعه بیمارستان اتفاق افتاده در تمام دنیا منحصر به فرد است و من هم به عنوان یک لرستانی فقط به عشق هم استانی‌های خودم در این‌جا سرمایه‌گذاری کرده‌ام و دوست دارم در این‌جا به مردم خودم خدمت کنم.

دکتر فکوری با بیان اینکه بیمارستان شفا خرم‌آباد جزء فعال ترین مراکز درمانی بخش خصوصی کشور است،ادامه داد: بیمارستان شفا با کاهش تعرفه‌ای بین ۵ تا ۵۸ درصد نسبت به تعرفه دولتی به مردم خدمات ارائه می دهد و این بیمارستان تنها بیمارستان خصوصی است که با تمام امکانات به مردم خدمت می‌کند.

وی گفت: ریشه‌ی هر مشکلی فقر است، فقر ریشه کن نخواهد شد مگر این‌که سرمایه‌گذاری انجام شود، سرمایه گذاری هم امنیت روانی و شغلی می‌خواهد.

رئیس بیمارستان شفا گفت: بیماران کمیته امداد با تعرفه دولتی در بیمارستان خصوصی شفا پذیرش و درمان می شوند.

وی با بیان اینکه باید قدر سرمایه گذاران را بدانیم،افزود: بیمارستان شفا با سرمایه شخصی احداث شده است و ما می توانستیم سرمایه و توان مان را تهران اجرا کنیم اما عشق به شهر و دریارمان تنها عامل ماندن ما در استان است.

وی تصریح کرد:فاز جدید بیمارستان شفا با ۱٧هزار متر زیر بنا در حال ساخت است که خود به تنها اندازه ٢ بیمارستان است.

دکتر فکوری گفت: پیشنهاد یه خرید یک بیمارستان در آلمان را به ما داده اند که به صورت اقساط ٢۰ساله خریداری کنیم اما مانده ام و لرستان خدمت خواهم کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود به هجمه های اخیر بر علیه بیمارستان شفا شاره کرد وگفت: بی‌قانونی به زیان همه خواهد بود به ویژه رسانه، وقتی حکمی صادر نشده است چرا ما باید عجولانه قضاوت کنیم.

وی گفت: اگر از پرسنل ما کسی مقصر باشد قانون با او برخورد خواهد کرد و با توجه به اینکه دههااهرم نظارتی و بازرسی بر بیمارستان های خصوصی نظارت می کنند هر قصوری صورت گرفته باشد قانون برخورد خواهد کرد.

دکتر فکوری با بیان اینکه آرزوی من این بوده که خرم آباد را قطب درمانی در کشور کنیم،اظهار داشت : اگر این برخورد ها را ادامه بدهیم سرمایه گذاری به خرم آباد نمی آید و هیچ پزشکی هم حاضر نیست در این استان به مردم خدمات ارائه دهد.

وی افزود: نباید رسانه اجازه دهند کسی بخواهد از تریبون آن ها سوء استفاده کند.

رئیس بیمارستان شفا گفت: بیش از ۶ هزار قلم کالا باید باشد تا چرخ بیمارستان بچرخد.

وی با بیان اینکه بیمارستان شفا دارای ٣بخش فوق تخصصی است،اضافه کرد: بیمارستان شفا یک بیمارستان فوق تخصصی است و تخریب های بیمارستان شفا برای رشد و توسعه استان نیست بلکه به منظور فراری د ادن سرمایه گذاری در استان است.

دکتر فکوری گفت:کار مدیریت بیمارستان بسیار سخت است و۶۰۰۰تجهیز و کالا بایدباشد که کار بیماران انجام شودو دربیمارستانی که ۷۰۰نفر پرسنل دارد نبایدمدیرش را زیر سوال برد وبرآن هجمه کرد.

وی افزود :یک رسانه عمومی ۱۰سال است وقت خودرا برای تخریب این بیمارستان گذاشته است،وبرکلمه فوق تخصصی ایراد می گیرد؛درحالی که بیمارستان جنرال شفا چندین بخش تخصصی دارد.

رئیس بیمارستان شفا با بیان اینکه ما باید بر داشته های شهرمان افتخارکنیم،اظهار کرد:سازمان نظام پزشکی بر فوق تخصصی بودن بیمارستان شفا صحه گذاشته است،وبیان کرده است که عنوان فوق تخصصی در کشورعرف رایج است .

دکتر فکوری در پایان گفت: فضاسازی وتخریب ها با هدف است ودر راستای سازندگی شهر نیست ورسانه ها باید با تببین درست مسائل را بیان کنندو مردم راآگاه نمایند. وی گفت: ۹سال است که بیمارستان شفا بر اساس ارزیابی‌های وزارت بهداشت جزء بیمارستان‌های درجه یک محسوب می‌شود.

گفتنی است نشست خبری رییس بیمارستان فوق تخصصی شفا خرم‌آباد ظهر چهارشنبه با حضور رسانه‌های استان لرستان در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد. در این نشست خبری سه تن از پزشکان این بیمارستان دکتر علوی فوق تخصص ستون فقرات، دکتر وحدانی فوق تخصص قلب و دکتر صادقی متخصص داخلی نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.