زاهدان-سرپرست اداره کل مالیات سیستان و بلوچستان گفت: شرکت های دولتی بزرگترین مودیان و بزرگترین مودی کارمندان دولت هستنند و در واقع ۷۰ درصد مالیات از حقوق کارمندان است.

۷۰ درصد پرداخت های مالیاتی از حقوق کارمندان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرپرست اداره کل مالیات استان ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت:وظیفه ذاتی اداره امور مالیاتی وصول مالیات است که در این راستا در ۳ ماهه نخست سال جاری ۹۶ درصد سهمیه‌ای که برای وصول مالیات در استان تعیین شده بود وصول شده است.

موسی ربیعی با تأکید بر اینکه سامانه تلفنی ۱۵۲۶  جهت پاسخگویی به مشکلات مردم در بخش امور مالیاتی فعال است عنوان کرد: مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی با کارشناسان مالیاتی ارتباط بگیرند و پاسخ سوالات خود را در زمینه امور مالیاتی دریافت کنند.

وی افزود: از جمله برنامه های هفته فرهنگ مالیات تجدید پیمان با شهدا ، دیدار با امام جمعه و اتحادیه هاو اتاق بازرگانی و توزیع بنر و بروشورهای تبلیغاتی در بحث ترویج فرهنگ مالیات است.

ربیعی تصریح کرد: در بحث پرداخت مالیات آن دسته از شهروندانی که قادر به پرداخت مالیات نبودند شرایطی فراهم کردیم تا از طریق تقسیم اقساط قادر به پرداخت مالیات شان شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.