کرج – فرمانده انتظامی استان البرز از کشف پارکینگ خودروهای سرقتی در ساوجبلاغ و دستگیری یک باند پنج نفره خبر داد.

پارکینگ خودروهای اوراقی در ساوجبلاغ کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار بخشعلی کامرانی صالح  اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تردد مشکوک سه مرد و دو زن ناشناس با خودروهای متفاوت به باغ ویلایی در منطقه کهریزک ساوجبلاغ پیگیری موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت‌وسقم خبر با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و پس از چندین ساعت تحت نظر قرار دادن نامحسوس ورود و خروج افراد به باغ مذکور همراه با خودروهای مختلف در استعلام از شماره پلاک خودروها محرز شد خودروهای مذکور سرقتی هستند.

سردار کامرانی صالح گفت: مأموران پس از محاصره باغ موردنظر در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری پنج نفر از اعضای باند شدند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی ساوجبلاغ در بازجویی‌های تکمیلی به جرم خود مبنی بر ۲۱ فقره سرقت خودرو با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در بازرسی از محل اختفای خودروهای سرقتی، سه دستگاه خودرو پژو پارس، یک دستگاه خودرو پراید سرقتی و همچنین تعداد زیادی قطعات داخل خودرو و تجهیزات و اوراق‌شده از خودروهای سرقتی کشف شد.

به گفته سردار کامرانی صالح متهمان که همگی دارای سوابق متعدد کیفری هستند پس از سرقت خودرو در مناطق کرج و هشتگرد آن‌ها را به داخل باغ در حاشیه شهر منتقل کرده و پس از اوراق کردن خودرو قطعات آن‌ها را به فروش می‌رساندند متهمان همراه با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و ازآنجا با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.