خرم آباد-اولین کارسوق علمی دانش‌آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهرستان خرم آباد با عنوان شیمی و کارآفرینی با همکاری بنیاد ملی نخبگان و دانشگاه لرستان برگزارشد

اولین کارسوق علمی دانش‌آموزان استعدادهای درخشان با عنوان شیمی و کارآفرینی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش  ؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در بازدید از این کارسوق علمی با اعلام این خبراظهار داشت: این کارسوق در راستای تحقق شعار سال و با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان با شرکت ٢١ دانش اموز پسر و ١٦ دانش اموز دختر پایه های دهم و یازدهم برگزار شد.

محمد حسین اردشیر افزود : هدف کارسوق آموزش مفاهیم و مطالبی است که خارج از برنامه درسی مدارس می باشد و در برنامه درسی فرصت گنجانده شدن آن نیست.

شاهرخی رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش لرستان هم تاکید کرد : در این کارسوق علمی در قالب سخنرانی و مسابقات آزمایشگاهی تلاش می شود تا ضمن اینکه دانش آموز نسبت به مفاهیم علمی علاقمند شود ،در عین حال یاد بگیرد که از این علوم در مسیر کارآفرینی و اشتغال استفاده کند .

وی تصریح کرد : یکی از مزایای کارسوق این است که دانش آموز دغدغه نمره و امتحان را ندارد و فقط به یادگیری می اندیشد . در این برنامه که با همکاری هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه لرستان برگزار شد. اساتید و هیات علمی دانشگاه به آموزش دانش آموزان پرداختند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.