قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: ۶۰ هزار واحد از پروژه مسکن مهر در سطح کشور دارای مشکل هستند که تلاش می‌کنیم این مشکلات را رفع کنیم.

قائم‌مقام وزیر راه: ۶۰ هزار واحد از پروژه مسکن مهر مشکل دارند

به گزارش قدس آنلاین، احمد اصغری مهرآبادی امروز در جلسه شورای مسکن مهر اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در مسکن مهر این شهرستان این نشست با پیگیری مقامات استانی و شهرستانی و نماینده مردم در مجلس تصمیم به برگزاری این جلسه گذاشتیم و مباحث خوبی در این جلسه مطرح شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تعاونی‌های موفق و ناموفق در کشور و لزوم ساماندهی آنان افزود: در این راستا تعاونی‌هایی که دارای شناسنامه هستند از مشکلات اندکی برخوردار بوده و بخش زیادی از مشکلات این حوزه به تعاونی‌های آزاد برمی‌گردد.

وی با اشاره به وجود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی مهر در کشور تصریح کرد: در این بین بالغ بر ۶۰  هزار واحد از مسکن مهر در کشور با مشکلاتی روبه‌رو هستند که طبق دستور اکید مقامات عالی وزات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تلاش هستیم مشکل این واحدها را رفع کنیم.

اصغری‌مهرآبادی بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مسکن مهر تاکید کرد و افزود: با توجه به دستور اکید ریاست محترم جمهور تمام مشکلات و موانع مسکن مهر کشور تا پایان امسال بایستی جمع‌بندی شده و نتیجه آن نیز اعلام شود.

وی با بیان اینکه پس از بررسی کارشناسانه و علمی در راستای رفع موانع افتتاح این واحدها زمان تحویل اعلام می‌شود خاطرنشان کرد: وظیفه ما در وزارت راه و شهرسازی تهیه و تامین زمین جهت احداث واحدهای مسکونی مهر است و در این راستا به وظیفه ذاتی خود عمل می‌کنیم.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با تقدیر از بانک مسکن به جهت پرداخت تسهیلات به این واحدها بر لزوم همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های ذیربط در راستای رفع موانع این واحدها تاکید کرد: در طرح مسکن مهر شهرستان آستارا قطعاً تخلفاتی صورت گرفته است.

اصغری مهرآبادی اظهار داشت: از فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به جهت تشکیل کارگروه در راستای مشخص شدن وضعیت مسکن مهر و پیگیری این تخلفات استقبال می‌کنیم و همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

به گزارش تسنیم، هم اکنون مجتمع ۹۰۰ واحدی مسکن مهر آستارا در زمینی به مساحت ۳.۲ هکتار و در ۹ بلوک ۱۰ و ۱۱ طبقه و با زیربنای هر واحد ۹۰، ۸۴ و ۷۰ متر در حال احداث و تکمیل است.
 
 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.