یزد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هم اکنون که یزد ثبت جهانی شده، ما باید پیامی برای جهانیان داشته باشیم و بتوانیم این فرهنگ را به همه مردم جهان معرفی کنیم.

فرهنگ یزد باید به همه مردم جهان معرفی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هم اکنون که یزد ثبت جهانی شده، ما باید پیامی برای جهانیان داشته باشیم و بتوانیم این فرهنگ را به همه مردم جهان معرفی  کنیم.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی گفت: در گذشته مردم یزد با فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی برای حفظ حرمت و رفاه خانواده، درهای خانه‌هایشان دو کوبه ویژه آقایان و خانم‌ها داشت و محال بود که در خانه به صورت مستقیم به درون حیاط باز شود.

وی ‌ افزود: ایجاد تشکیلات منسجم در زمینه  فرهنگی ضرورت  دارد و هم اکنون یزد که شهر یزد جهانی است، لازم است فرهنگ این شهر هم به عنوان یک شهر جهانی به مردم دنیا معرفی شود.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طی ۳۸ سال گذشته اجازه نداده  است که انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف شود و در طی این دوران هرگز وابسته به هیچ حزب و گروهی نبود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: ما مطیع فرمایش مقام معظم رهبری هستیم و هرگاه از جانب رهبری پیامی مطرح شود، بدون هیچ وابستگی به جناحی خاص وارد عمل می شویم.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که خبرنگاران باید به آن دقت داشته باشند، رعایت مصالح جامعه است و هیچ یک از فعالیت‌های خبرنگار نباید به گونه‌ای باشد که جامعه را به چالش و ناامنی بکشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.