اهواز_ خادمان حرم رضوی صبح امروز در بدو ورود به اندیمشک در مقبره شهدای گمنام از سوی مردم و مسئولان مورد استقبال قرار گرفتند.

خدام امام رضا (ع)  وارد اندیمشک شدند

به گزارش قدس آنلاین در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) خادمان حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید صبح امروز به اندیمشک رفتند.

آئین استقبال از خدام بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) با حضور مسئولان اندیمشک در مقبره شهدای گمنام اندیمشک برگزار شد و اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان اندیمشکی نیز از میدان شهید بهشتی تا میدان امام خمینی (ره) این کاروان را بدرقه کردند.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت:کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم مقدس حرم رضوی به مناسبت دهه مبارک کرامت در شهرستان اندیمشک حضور یافتند.

وی ادامه داد:حضور کاروان خدام بارگاه رضوی و پرچم مبارک آن حرم عزیز برای مردم این دیار برکت و رایحه دل انگیز معنویت به همراه دارد.

جهانگیری افزود:پارسال شهرستان اندیمشک میزبان خدام رضوی بود که مردم با استقبال بسیار شایسته از آنها، عطر دل انگیز معنویت و بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) را در شهرستان استشمام کردند.

وی بیان کرد:امروز به مناسبت حضور کاروان زیر سایه خورشید ویژه برنامه هایی برنامه ریزی شده که با حضور مردم و مسئولان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد:عیادت از بیماران، دیدار با خانواده معزز شهدای مدافع حرم و ویژه برنامه در یکی از تالارهای شهرستان از جمله های این کاروان در اندیمشک می باشد ضمن اینکه جشن زیر سایه خورشید نیز در اندیمشک و بخش الوار گرمسیری نیز برگزار خواهد شد.

وی عشق به اهل بیت (ع) را مایه سعادت دانست و افزود:مردم شهرستان اندیمشک با اعتقاد راسخ به ارزش ها همواره در مراسم های معنوی حضوری پرشور داشته اند.

کاروان خدام رضوی حامل پرچم مقدس حرم رضوی از شهرستان های مختلف کشور عبور و با شیفتگان اهل بیت (ع) دیدار می کند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.