تربت جام ـ امام جمعه تربت جام با انتقاد از عملکرد فرماندار تربت جام درانتصاب و تغییر شتاب زده مدیران جلسه را ترک کرد.

امام جمعه تربت جام به تغییر مدیران واکنش نشان داد

به گزراش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد جواد طاهری که ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تودیع ومعارفه مدیر جهاد کشاورزی تربت جام  حضورپیدا کرده بود با تغییر مدیران واکنش نشان داد وگفت: اینگونه تغییرات بر اساس چرخش نخبگانی نیست و می تواند به توسعه منطقه صدمه بزند و سه تغییرمدیریتی در طی یک ماه آنهم بصورت شتاب زده نمی تواند توجیه پذیر باشد.

امام جمعه تربت جام گفت: من با تغییرات مدیران موافقم اما نه بصورت شتابزده بلکه با استفاده از تعامل صورت گیرد و متاسفانه با وجود عدم تثبت اعضای کابینه دولت و وزرای انتخابی چه تضمینی وجود دارد که با آمدن وزیر جدید دردولت مدیر استانی را که همسو با تفکر خودش نباشد عوض کند و به تبع آن مدیران شهرستانی دوباره دچار تغییر خواهند شد.

 به فرماندار تذکر دادم

وی گفت: بارها از تریبون نماز جمعه به اینگونه انتصاب ها به فرماندار تذکر دادم اما مجبور شدم با این شیوه تذکر جدی به این روش فرماندار بدهم و باید این تغییرات در منطقه توجیه داشته باشد تا آرامش مردم برهم نریزد.

حجت الاسلام محمد جواد طاهری درادامه به خبرنگار ما گفت: مسئولی که سالها برای مردم زحمت کشیده نباید در سکوت انتصاب و تغییر صورت پذیرد.

وی خطاب به فرماندار تربت جام گفت: اینهمه عجله برای تغییرچه ضروتی دارد. باید مردم نسبت به این رویکرد ها آگاهی پیدا کنند تا منطقه ضرر نکند هرچند عملکرد فرمانداردرمنطقه مثبت بوده اما این شیوه تغییر برای مدیران اشتباه است.

برای تغییر مدیران اجازه نمی گیریم

فرماندار تربت جام در پاسخ به خبر نگارما در  رابطه با  ترک امام جمعه تربت جام ا زاین مراسم  گفت: برای انتصاب وتغییر مدیران از هیچ کس اجازه نخواهم گرفت و این اختیار در حیطه فرماندار است و تغییرات براساس چرخش نخبگانی و بومی گرایی بوده و برای این تغییرات از هیچ جناحی و گروهی تحت فشار نبوده و لازم است با توجه به حیات سیاسی دولت این تغییرات انجام شود.

علی رستمی گفت: مردم به دولت اعتماد کند و من فرماندار تحت فشارنبوده و مسئولی نیستم که جا بزنم و لازم است با حفظ حرمت ها و جایگاه افراد در نهایت انصاف و جوانمردی علیه کسی جو سازی نکنیم.

وی گفت: انتقاد امام جمعه و فرماندار به این معنا نیست که خدشه ای به جایگاه نمازجمعه وارد شود و باید هرکس در جایگاه خودش کار کند واحترام به ائمه جمعه از مطالبات دولت است و من به عنوان نماینده دولت همواره تعامل داشتم و بزودی اولین جلسه مدیریتی با حضور فرماندار در دفتر امام جمعه برگزارخواهد شد.

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.