معاون استاندار و رئیس کمیته سیاست اقتصادی ولگاگراد روسیه با اشاره به چشم انداز مشترک اقتصادی گفت: آماده راه اندازی سرای تجاری ایران در ولگاگراد هستیم.

آمادگی برای ایجاد سرای تجاری ایران در ولگاگراد

به گزارش قدس آنلاین،  سانییو الکساندر واسیلیویچ در حاشیه بازدید هیئت اقتصادی مازندران از مجموعه افتخارات جنگی که برای شرکت در اولین نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اقتصادی ایران به ولگاگراد سفر کرده است در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر اظهار داشت: تجارت همیشه کشورهای را به یکدیگر نزدیک تر می کند و منجر به تعامل فرهنگی و اجتماعی می شود.

وی افزود: ما آمادگی داریم تا سرای تجاری ایران و مازندران در مناطق مختلف ولگاگراد ایجاد شود زیرا در صورت فعال شدن تجارت، جریان گردشگری بین دو منطقه فعال تر می شود و تبادل تجربه فرهنگی صورت خواهد گرفت.

معاون استاندار ولگاگراد روسیه درباره حمایت از سرمایه گذاران مازندران در ولگاگراد تصریح کرد: ما حاضر به هر نوع حمایت و همکاری از سرمایه گذاران هستیم و آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد و از سطح صادرات در سطح استانی و فدرال حمایت ویژه ای خواهیم کرد.

وی گفت: چشم اندازهای مشترک اقتصادی خوبی بین استان مازندران و ولگاگراد وجود دارد که به تقویت مناسبات کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه تاریخی و موزه افتخارات جنگی در بالاترین نقطه شهر ولگاگراد واقع شده است گفت: مبارزات تاریخی در این مکان بین ارتش فاشیستی و نیروهای روسیه صورت گرفته است و بازدید هیئت های کشورهای دیگر از این منطقه تاریخی برای ما حائز اهمیت است.

هیئت متشکل از مدیران بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای شرکت در اولین نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اقتصادی مازندران ظهر سه شنبه به ولگاگراد روسیه رسید. این هیئت که به همت اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی و به سرپرستی حسن خیریان پور معاون استاندار مازندران راهی روسیه شده است، قرار است در نمایشگاهی که از روز چهارشنبه تا شنبه دایر می شود، توانمندی های بخش های اقتصادی و تولیدی مازندران را به نمایش گذارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.