شهرکرد-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن با هزاران زبان در میان جوانان بذر تردید کاشته است که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مسئولان دلسوز نظام این حربه دشمن نیز خنثی شده است.

هوشیاری مسئولان دلسوز نظام حربه های دشمن را خنثی کرده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی گرجی ظهر شنبه در ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: کسانی که سال های سیاه طاغوت را دیدند می دانند که ایران در چه موقعیتی بود و امروز به کجا رسیده است.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشور مربوط به سال های پس از انقلاب هستند که با تلخی های قبل از انقلاب آشنایی کاملی ندارند که در برخی از موارد در جمعیت بسیار اندکی از جوانان یأس و ناامیدی بوجود آمده که با اطلاع رسانی به مردم از فعالیت ها و اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران چشم انداز واقعی نظام برای بسیاری از مردم روشن می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت های دشمنان نظام در طول سال های پس از انقلاب گفت: دشمن با هزاران زبان در میان جوانان بذر تردید کاشته است که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مسئولان دلسوز نظام این حربه دشمن نیز خنثی شده است.

گرجی تصریح کرد: با یک نگاه منصفانه به ۳۸ سالی که از انقلاب اسلامی گذشته به راحتی می توان درک کرد که کشور به مدارج بالای علمی و اقتصادی دست پیدا کرده است.

وی به رویکردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بصیرت افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی و خودباوری از جمله این رویکردهاست و باید چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی متفاوت از همه ی سال ها و آنگونه که شایسته نظام است، برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.