اهواز_استاندار خوزستان گفت: هم اکنون خط لوله شادگان در حال انجام است و در آبادان و خرمشهر تمام شده است و امروز نیز طرح انتقال آب به سمت چزابه را شروع می کنیم که امیدواریم طبق وعده عوامل اجرایی، تا اربعین به اتمام برسد.

 امیدواریم طرح انتقال آب چزابه طبق وعده عوامل اجرایی تا اربعین امسال تکمیل شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، غلامرضا شریعتی در مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی به شهر بستان از طرح غدیر که عصر سه شنبه در بستان برگزار شد، گفت: خدا را شاکریم که طرح پازل آبرسانی غدیر در حال تکمیل است و خط دوم هم در حال اجراست.  
وی افزود: اجرای خط دوم از جهت تکمیل طرح و نیز رعایت پدافند غیرعامل لازم بود و خدا کمک کرد بعد از مصوبه ۱۵ فروردین ماه امسال در مورد مشکلات زیرساختی استان خوزستان، دست‌اندرکاران وارد کار شدند و امیدواریم ظرف مدت زمانی سه ساله این پروژه به اتمام برسد و بتوانیم آب مناسبی را در اختیار مردم قرار دهیم.  
استاندار خوزستان توضیح داد: اگر چه با انتقال آب از بالادست کرخه، آب مناسب تری در اختیار مردم قرار گرفته، ولی حق مردم این منطقه آب با ای سی ۴۵۰ و ۵۰۰ است و وظیفه ما است که این آب باکیفیت را مهیا کنیم.  
 شریعتی خاطرنشان کرد: طرح آبگیر دز هم باید در دستور کار قرار گیرد تا شاهد تامین آب باکیفیت تری برای مردم باشیم.  
وی ادامه داد: در طرح آبگیر دز، کار ساخت تونل تمام شده، لوله ها خریداری شده و احداث آبگیر مانده که باید هر چه سریع تر اجرا شود. این طرح در دنیا بی نظیر است و تنها دو یا سه کار مشابه آن در دنیا انجام شده و دارای تکنولوژی بالا و پیچیده ایست و نیاز است که برای تکمیل آن از تجربیات شرکت های بزرگ بین المللی هم استفاده کنیم و انتظار دارم که هر چه زودتر در دستور کار قرار گیرد و مناقصه انجام شود تا شاهد آغاز کار  آبگیر سد دز هم باشیم.  
استاندار خوزستان تصریح کرد: هم اکنون خط لوله شادگان در حال انجام است و در آبادان و خرمشهر تمام شده است و امروز طرح انتقال آب به سمت چزابه را شروع می کنیم که امیدواریم طبق وعده عوامل اجرایی، تا اربعین به اتمام برسد.  
شریعتی یادآور شد: وظیفه اصلی حکومت در قبال مردم، امنیت، سلامت و آموزش است و آب شرب و فاضلاب یکی از مسائل و بخش های اصلی سلامت است.  
استاندار خوزستان در پایان گفت: از همه نمایندگان و مدیران استان که در حوزه کاری و در مسائل عمرانی و خدماتی فارغ از هرگونه اختلافات سلیقه همه با هم و یک هستند، تشکر می کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.