کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر لزوم تلاش علمی نخبگان در راستای ارتقای قدرت ایران اسلامی در جهان تاکید کرد.

لزوم تلاش علمی نخبگان برای ارتقای قدرت ایران اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله مصطفی علماء امروز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس که در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، گفت: کسب علم بسیار مغتنم است حال اگر این علم با اخلاق اسلامی و تفکر اسلامی عجین و همراه شود بسیار ارزشمند و مفید خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در اسلام اصرار زیادی بر آگاهی و کسب علم و دانش وجود دارد و بحمدالله در این زمینه ایرانیان استعداد و توان سرشاری دارند تا حدی که پیامبر (ص) فرموده اند: اگر علم در ثریا باشد ایرانیان به آن دست خواهند یافت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امام خمینی(ره) همواره می فرمود ما می‌توانیم و پشتوانه این حرف استعداد و توان ما در کسب علم و دانش در زمینه های مختلف است.

وی گفت: بحمدالله امروز در کشور کارهای علمی قوی و ظریف بسیاری انجام شده است و با تمام سنگ اندازی های دشمن در این مسیر پیشرفت خوب و چشمگیری داشته ایم.

آیت الله علما تاکید کرد: امروز کشور در زمینه‌های مختلف نیاز به تلاش نخبگان علمی دارد و باید از منابع و توانمندی های خود به صورت علمی استفاده کنیم و قدرتمند شویم چرا که پیشرفت ایران اسلامی به نفع کل جهان اسلام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.